تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

عادل درباره بازگشت نود: می‌خواهم سرم را به میز بکوبم

عادل فردوسی‌پور در مورد بازگشت برنامه نود به تلویزیون سکوت کرد و توضیحاتی درباره تغییرات برنامه فوتبال ۱۲۰ داد.

کد خبر: ۱۰۹۳۶۹
۱۰:۰۱ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰

عادل درباره بازگشت نود

دیدارنیوز - پنجشنبه همین هفته از ساعت ۲۳ قرار است سری جدید برنامه فوتبال ۱۲۰ با تهیه کنندگی عادل فردوسی پور روی آنتن شبکه ورزش برود.

فصل نهم این برنامه خرداد ماه به اتمام رسیده بود و حالا با جذاب‌تر شدن رقابت‌های اروپایی عادل فردوسی‌پور قصد دارد فصل دهم این برنامه را با اجرای حمید محمدی روی آنتن ببرد.

در این مورد با خود عادل تماس گرفتیم که او به همکار ما گفت: برخلاف یکسری از شایعات قرار نیست تغییر خاصی در برنامه فوتبال ۱۲۰ ایجاد شود و آیتم‌های اصلی این برنامه همچنان همان آیتم‌های قبلی است اما مسلماً تلاش می‌کنیم تا برنامه جذابی را برای مخاطبان عزیز و وفادار خودمان را ارائه کنیم تا آنها از دیدن این برنامه تمام فوتبالی راضی باشند.

به فردوسی‌پور گفتیم آیا شایعه بازگشت شما به شبکه سه و برنامه نود در دولت جدید وجود دارد یا نه که ترجیح داد صحبت خاصی نکند و فقط تاکید کرد که اگر این بحث را ادامه بدهیم از دست ما سرش را به میز می‌کوبد! این جمله از کلید واژه‌های اصلی عادل فردوسی‌پور در برنامه نود بود که در برخی موارد و در مصاحبه با مدیران و مربیان خاصی از آن استفاده می‌کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی