تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

اشتباه بزرگ مدیران پیشین بارسلونا: صلاح قرار بود بارسایی شود

بارتمئو مدیرعامل پیشین بارسلونا در سال ۲۰۱۷ نیمار پس از ترک بارسلونا فرصت خرید محمد صلاح از رم را داشتند، اما به جای رقم هنگفتی برای عثمان دمبله از دورتموند هزینه کردند.

کد خبر: ۱۰۹۳۶۱
۰۹:۰۸ - ۳۱ شهريور ۱۴۰۰

اشتباه بزرگ مدیران پیشین بارسلونا: صلاح قرار بود بارسایی شود

دیدارنیوز - لیورپول در سال ۲۰۱۷ یکی از بهترین بازیکنان سال‌های خود را جذب کرده و موفق شد برای خرید محمد صلاح، ستاره مصری جالوروسی با باشگاه رم به توافق برسد. اما بارسلونا نیز در آن مقطع شاهد انتقال نیمار، ستاره برزیلی خود با رقم ۲۲۲ میلیون یورو به پاری سن ژرمن بوده و از منابع مالی قدرتمندی برای خرید این بازیکن برخوردار بود که البته تصمیمات غلط جوزپ بارتومئو باعث از دست دادن این رقم هنگفت شد.

نشریه ناسیونال مدعی شد مونچی، مدیر ورزشی وقت رم به مدیران بارسلونا پیشنهاد داده با رقم ۴۰ میلیون یورو برای خرید محمد صلاح اقدام کنند. اما بارتومئو که در آن مقطع بابت از دست دادن نیمار به شدت تحت فشار بود، این پیشنهاد را رد کرده و خواهان جذب عثمان دمبله از دورتموند شده است.

البته در این چهار سال دمبله بسیاری از بازی‌های بارسلونا را به علت مصدومیت از دست داده و چندان بازیکن موثری نبوده است. اما از سوی دیگر محمد صلاح در موفقیت‌های لیورپول در لیگ قهرمانان و لیگ برتر فوق العاده ظاهر شده و یکی از بهترین مهاجمان جهان بوده است.

البته انتقال نیمار به پاریس بعد از توافق محمد صلاح با لیورپول انجام شد، اما بارتومئو از ابتدای تابستان از این موضوع باخبر بوده و به جای محمد صلاح، روی خرید عثمان دمبله از دورتموند اصرار داشته است. البته این تنها اشتباه بزرگ مدیران بارسلونا نبوده و آن‌ها در آن مقطع شانس جذب کیلیان امباپه از موناکو را نیز رد کردند

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی