تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

سردار سلامی: دشمنان درسراشیبی سقوط هستند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دشمنان مردم ایران را در سراشیبی سقوط و افول ارزیابی کرد و گفت: آنها در حال فرار هستند و از مردمک چشمهای ملت ایران فاصله می‌گیرند و کوچکتر می‌شوند.

کد خبر: ۱۰۹۳۳۹
۱۷:۱۵ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

سردار سلامی: دشمنان درسراشیبی سقوط هستند

دیدارنیوز: سردار سرلشکر حسین سلامی روز سه‌شنبه در حاشیه آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس یک حادثه تاریخی سلب و توقف‌پذیر نبود بلکه به عنوان حقیقت جاری در جامعه ادامه دارد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: در حال حاضر هم مردم ایران مقابل تحریم‌های ظالمانه آمریکا و فشار عملیات روانی آمریکایی‌ها و غربی‌ها و عملیات سنگین رسانه‌ای آنها ایستادگی می‌کنند و توانست این تحریم‌ها را بشکند.
سردارسلامی افزود: واقعا ملت ایران تحریم را شکسته و از هدف‌های خود دور کرده است. هر چقدر دشمن به سمت ملت ایران می‌آید از آنها فاصله بیشتری می‌گیرد، این به برکت همان روح مقاومتی است که از دوران دفاع مقدس در جامعه ما جریان پیدا کرده است.
وی اضافه کرد: تا آخر ایستاده‌ایم اصل مربوط به دفاع مقدس است. دفاع یک امتداد عاشورایی دارد، از عاشورا  ارزش‌های چون ایثار، فضیلت، ایستادگی، جوانمردی، غیرت شکل گرفته که این موضوع تا امروز جریان پیدا کرده است.
فرمانده سپاه تصریح کرد: از این به بعد دشمنان در سراشیبی سقوط و افول هستند و ما این موضوع را مشاهده می کنیم. آنها در حال فرار هستند و از مردمک چشمهای ملت ایران فاصله می‌گیرند و کوچکتر می‌شوند.
وی یادآور شد: کوچک شدن قدرت‌ها را به زیبایی و رای العین می‌بینیم و این موضوع برای ما اثبات شده است و به آن اعتقاد قلبی داریم.
سردار سلامی افزود: ان شاء الله به برکت رهبری عزیز، ملت بزرگ ایران، انقلاب و اسلام و به فضل الهی پیروز هستیم و این نه فقط آرزوی و احساس ما، بلکه یک حقیقت است که ملت ایران آن را مشاهده می‌کند.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
کور-کورد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۰
0
0
دنیا و همسایگان فهمیده‌اند که سپاه چقدر ضعیف است حتی نتوانست انتقام خون سلیمانی را بگیرد.آمریکا بخواست خودش دارد میرود واین کار به ضرر ایران است چون الان از هر سو محاصره است آیا آمریکا هست نه! شما حتی از سوی شیعیان عراق که متحدتان است ممکن است مورد حمله قرار بگیرید امروز همان شیعیان عراق ۵۰۰ نفر ایرانی را دستگیر کرده‌اند چه کردید از هرسو محاصره اید واگر جنگ شود سپاه به تنهایی باید بجنگد گذشت دوران جنگ با عراق مردم گول خور نیستند حتی اگر بوسیله انها کشته شویم دیگر حمایتی از شما نمی کنیم
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی