تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اعلام اسامی نهایی آزمون کاردانی

اسامی تعداد ۹۱ هزار و ۲۷۳ پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام جدید در سال ۱۴۰۰ اعلام شد.

کد خبر: ۱۰۹۳۳۱
۱۶:۰۷ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

 اسامی نهایی آزمون کاردانی

دیدارنیوز ـ اسامی تعداد ۹۱ هزار و ۲۷۳ داوطلب پذیرفته شدگان نهایی آزمون مقطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته نظام‌جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال ۱۴۰۰ (اعم از رشته‌های تحصیلی با آزمون و یا رشته‌های تحصیلی پذیرش صرفا با سوابق تحصیلی) پذیرفته شده‌اند، اعلام شد.

پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی متقاضیانی که اسامی آن‌ها اعلام شده، لازم است برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) فردا ۳۱ شهریور به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای یا موسسه محل قبولی مراجعه کنند.

آدرس درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای برای پذیرفته شدگان دوره‌های روزانه و شبانه www.tvu.ac.ir است.

در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در درگاه اطلاع رسانی آموزشکده یا موسسه محل قبولی، پذیرفته‌شدگان لازم است با توجه به نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در جداول شماره ۹ صفحات ۱۸۶ تا ۲۲۰ دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام‌جدید (دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال ۱۴۰۰، نسبت به شناسایی مؤسسه محل قبولی خود اقدام و در یکی از روز‌های شنبه ۳ مهر و یا یک‌شنبه ۷ مهر برای ثبت‌نام در موسسه محل قبولی خود اقدام نمایند.

عدم اقدام به موقع پذیرفته شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف از تحصیل آن‌ها تلقی خواهد شد.

اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه نظام جدید در یکیی از شاخه‌های کار و دانش و یا فنی و حرفه‌ای از محل تحصیل مبنی بر گذراندن همه واحد‌های درسی، کارورزی و کارآموزی در دوره سه ساله تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۰ که به تائید رئیس مؤسسه محل تحصیل رسیده باشد از جمله مدارک ثبت نام است.

پذیرفته‌شدگان دارای دیپلم شاخه نظری نظام ترمی واحدی و یا سالی واحدی در زمان ثبت‌نام علاوه بر مدرک دیپلم، باید گواهی مدرک پیش‌دانشگاهی با تاریخ فارغ‌التحصیلی حداکثر تا۳۱ شهریور ارائه دهند.

با توجه به اینکه مطابق ضوابط به دانش آموزان و هنرجویان سال آخر کار و دانش و یا فنی و حرفه‌ای به شرط اخذ دیپلم تا تاریخ ۳۰ بهمن اجازه انتخاب کدرشته‌های تحصیلی نیمسال دوم داده شده است، لذا ثبت نام و ادامه تحصیل پذیرفته شدگان آن دسته از کدرشته‌های تحصیلی که پذیرش آن مربوط به نیمسال دوم سال‌تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ است به شرط اخذ مدرک تحصیلی دیپلم تا تاریخ ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ بلامانع می‌باشد.

اصل مدرک دیپلم شاخه نظری نظام آموزش جدید (نظام ۳-۳-۶) یا نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی و یا گواهی موقت پایان تحصیلات متناسب با نوع رشته قبولی (متقاضیان دیپلم شاخه نظری نظام سالی واحدی و یا ترمی واحدی باید در زمان ثبت نام علاوه بر مدرک دیپلم، مدرک پیش‌دانشگاهی نیز ارائه نمایند.

درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم از سامانه «دریافت تاییدیه تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرس emt.medu.ir و ارائه رسید (کد پیگیری) آن به دانشگاه محل قبولی از دیگر مدارک می‌باشد.

با توجه به شرایط وضعیت بیماری کرونا ثبت نام در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بصورت غیرحضوری و مجازی خواهد بود؛ لذا ضرورت دارد پذیرفته شدگان با توجه به اطلاعیه دانشگاه محل قبولی درخصوص نحوه ارائه مدارک به آن دانشگاه توجه لازم را داشته باشند.

کارنامه علمی حاوی رتبه متقاضیان در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان این کدرشته‌ها در سهمیه مربوط، با توجه به نمره‌کل و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کدرشته محل‌های انتخابی و سایر اطلاعات مفید دیگری همزمان با اعلام نتیجه در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار داده می‌شود.

به پذیرفته‌شدگان توصیه می‌شود که قبل از مراجعه در تاریخ‌های تعیین شده برای ثبت‌نام، برای اطلاع دقیق از زمان و مدارک لازم برای ثبت نام به درگاه اطلاع رسانی موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند.

در هر مرحله از ثبت‌نام و یا هنگام تحصیل چنانچه مشخص شود متقاضی حقایق را کتمان نموده و اطلاعات غلطی ارائه داده و واجد شرایط نمی‌باشد قبولی متقاضی باطل و از ادامه تحصیل وی ممانعت به عمل خواهد آمد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: کنکور سراسری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی