تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

سرمربی بارسلونا حتی سبک خاص بارسلونا را نمی‌داند

سرمربی بارسلونا که پیش از این سابقه حضور در این باشگاه را دارد اعلام کرد با بازیکنان حاضر نمی‌شود سبک تیکی تاکی را ارائه کرد. او سبک خاص فوتبال بارسلونا را اشتباه معرفی کرد.

کد خبر: ۱۰۹۳۱۹
۱۴:۵۷ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

سرمربی بارسلونا

دیدارنیوز -  به نقل از مارکا، بارسلونا که این روز‌ها دوران خوبی را سپری نمی‌کند، شب گذشته و در نمایشی پرانتقاد در نهایت به نتیجه‌ای بهتر از تساوی ۱-۱ مقابل گرانادا دست پیدا نکرد. سبک بازی این روز‌های بارسلونا خیلی با تیکی تاکای معروف این تیم که متکی بر مالکیت توپ و پاس‌های سریع است، تفاوت دارد.

با این وجود رونالد کومان، سرمربی هلندی باشگاه بارسلونا، در کنفرانس خبری بعد از بازی از سبک بازی تیمش دفاع کرد، اما هنگام به زبان آوردن کلمه تیکی تاکا اشتباه عجیبی مرتکب شد و سبک معروف بازی بارسلونا را "تیکی تاکی" خواند. کومان در دفاع از سبک بازی تیمش گفت:

 اگر نگاهی به لیست امروز تیم کرده باشید متوجه می‌شوید که اجرای تیکی تاکی غیرممکن است.

شاید با توجه به این که بارسلونا در حال حاضر بازیکنی ندارد که توپ را در زمین برایش بچرخاند و فضا سازی کند، حرف مربی بارسلونا تا حدودی درست باشد، اما تلفظ اشتباه سبک تیکی تاکای بارسلونا که شهرتی جهانی دارد، آن هم توسط مربی این باشگاه، اشتباهی عجیب است.  

منبع: طرفداری
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی