تیتر امروز

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

وضعیت منطقه بعد از تنبیه اسرائیل تغییر کرد/ بیش از ۳۴ هزار فلسطینی قربانی جنگ غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

علی کریمی ۲ گزینه مدیرعاملی پرسپولیس را معرفی کرد

علی کریمی ستاره دهه ۸۰ تیم ملی و پرسپولیس حضورش را در ترکیب هیئت مدیره پرسپولیس تکذیب کرد و دو گزینه مدیر عاملی پرسپولیس را با توجه به شرایط روز معرفی کرد.

کد خبر: ۱۰۹۳۰۵
۱۴:۰۷ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

علی کریمی ۲ گزینه مدیرعاملی پرسپولیس را معرفی کرد

دیدارنیوز - علی کریمی کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در واکنش به شایعه حضورش در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تا کنون هیچ کسی در این زمینه با بنده صحبتی نداشته و این موضوع فقط در حد شایعه است.

وی در واکنش به این سوال که اگر به شما پیشنهاد حضور در هیأت مدیره پرسپولیس به صورت رسمی ارائه شود آیا آن پیشنهاد را می‌پذیرید، گفت: بر کسی پوشیده نیست که پرسپولیس جایگاه ویژه ای در قلب من دارد و کنار این تیم بودن برای هر پرسپولیسی افتخار بزرگی است اما صادقانه می‌گویم که در شرایط کنونی بنده علاقه‌ای به حضور در هیأت مدیره باشگاه را ندارم و فقط برای باشگاه بزرگ پرسپولیس آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

کریمی در پاسخ به این سوال که از بین نامزدهایی که به عنوان گزینه‌های مدیرعاملی پرسپولیس معرفی می‌شوند، کدام گزینه را شایسته این پست می‌دانید، تاکید کرد: در روزهای اخیر گزینه‌های متعددی مطرح شده اما معتقدم در شرایط فعلی مدیرانی که تجربه مدیریت در فوتبال داشته اند راحت تر و بهتر می‌توانند در باشگاه بزرگ پرسپولیس کار کنند. پرسپولیس جایی نیست که مدیران بی تجربه در فوتبال وارد آن شوند و در واقع اینجا نباید سکوی آزمون و خطای افراد شود. خوشبختانه پرسپولیس در سال‌های اخیر سیر صعودی خوبی داشته و برای تداوم موفقیت‌ها باید مدیرعاملی انتخاب شود که شناختش از فوتبال کافی باشد. از بین گزینه‌های مطرح شده من معتقدم محمد دادکان و حبیب کاشانی برای مدیرعاملی پرسپولیس گزینه‌های بهتری هستند.

کریمی خاطرنشان کرد: امیدوارم که فوتبال ما به سمتی برود که مدیران فوتبالی بتوانند با اختیارات کامل کمک حال فوتبال باشند و به نظرم فوتبالی‌ها درک بهتری از فوتبال و مشکلات آن دارند.

برچسب ها: علی کریمی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی