تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

خطیب‌زاده: نشست کمیسیون مشترک برجام در دستور کار نیست

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برگزاری نشست کمیسیون مشترک در دستور کار نیست و نشست‌ها با اعضای ۱+۴ به صورت دوجانبه خواهد بود.

کد خبر: ۱۰۹۲۷۶
۱۲:۳۷ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

خطیب‌زاده: نشست کمیسیون مشترک برجام در دستور کار نیست

دیدارنیوز: سعید خطیب‌زاده روز سه شنبه در حاشیه نشست جمع عمومی سازمان ملل در نیویورک در واکنش به اظهاران وزیر خارجه فرانسه مبنی براینکه جلسه مشترک درباره توافق هسته‌ای ایران برگزار می‌شود، گفت: قبلا هم وزیران خارجه نسبت به این امر اظهار علاقه کرده بودند.
وی ادامه داد: برجام یکی از موضوعات مورد بحث وزیران خارجه خواهد بود که در اینجا حضور دارند اما نشستی با اعضای ۱+۴ در دستور کار نیست و نشست با اعضای برجام دو جانبه خواهد بود.
به گزارش ایرنا،  حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه روز گذشته برای حضور در هفتاد و ششمین مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک سفر کرد.
وی در بدو ورود به نیویورک ابراز امیدواری کرد که با استفاده از فرصتی پیش آمده بتوانیم در راستای سیاست خارجی متوازن و دیپلماسی فعال، پویا و هوشمند دولت سیزدهم در تنظیم و توسعه روابط خارجی با همه مناطق جهان و کشورهای هدف گذاری شده، مشورت‌ها و گفت و گوهایی را با همتایان داشته باشیم.
به گفته امیرعبداللهیان در این سفر چهار روزه حدود ۵۰ ملاقات، جلسه و شرکت در نشست‌های مختلف برای وی پیش بینی شده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی