تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

پیروانی به رضا اسدی و پاکدل: موهای خود را کوتاه کنید!

افشین پیروانی سرپرست پرسپولیس به خریدهای جدید پرسپولیس که موهای خود را به شکل سامورایی درست کردند گفته است موهای خود را کوتاه کنید.

کد خبر: ۱۰۹۲۵۶
۱۱:۳۴ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

پرسپولیس

دیدارنیوز - رضا اسدی خرید جدید و جنجالی سرخ‌ها که پس از مدت‌ها کش و قوس به این تیم پیوست و بلافاصله در تمرینات پرسپولیس حاضر شده و حتی در بازی دوستانه برابر دانشجویان و رسمی برابر استقلال تاجیکستان به میدان رفت.

نکته جالب حضور اسدی در پرسپولیس، مدل موهای او بود که سبب شد تا برخی از هم تیمی‌هایش به این بازیکن لقب “سامورایی” بدهند! اما گویا این مدل موی بلند اسدی خیلی به مذاق بزرگان پرسپولیس به ویژه افشین پیروانی خوش نیامده بود. مدیر تیم پرسپولیس که در فصول اخیر نقش غیرقابل انکاری در جلوگیری از بروز حواشی در رختکن پرسپولیس داشته، از همان جلسه اول تمرین، اسدی را به گوشه‌ای برده و به او تذکر داده تا مدل موهایش را تغییر دهد.

علیرضا ابراهیمی و حامد پاکدل دو بازیکن تازه وارد پرسپولیس نیز در تیم های سابق خود با موهای دم اسبی و به سبک سامورایی بازی می کردند. افشین پیروانی اما برای حفظ نظم و انضباط تیمی از کاپیتان فصل گذشته گل گهر سیرجان و مهاجم آلومینیوم اراک خواست با ظاهری آراسته و موهای کوتاه شده در تمرینات پرسپولیس حاضر شوند.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی