تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کومان: درباره آینده کاری‌ام در بارسلونا حرفی نمی‌زنم

سرمربی بارسلونا پس از تساوی سخت در خانه درباره آینده کاری خود حرفی نزد و اعلام کرد حزفی برای گفتن نیست.

کد خبر: ۱۰۹۲۴۳
۱۰:۴۱ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۰

کومان

دیدارنیوز - بارسلونا پس از شکست سنگین خانگی هفته قبل برابر بایرن، امشب محکوم به پیروزی برابر گرانادا بود. بازی جنبه انتقامی هم داشت چرا که فصل قبل گرانادا در نوکمپ توانسته بود بارسا را ۱-۲ شکست دهد.

آبی اناری‌ها امشب خیلی زود غافلگیر شدند و تا دقیقه ۸۹ برای زدن گل تساوی انتظار کشیدند تا اینکه رونالد آرائوخو مدفع بلندقامت بارسا با ضربه سر نجات بخش خود، مانع شکست خانگی شد. مشخص نیست با این تساوی رونالد کومان بتواند همچنان نیمکت خود را حفظ کند.

سرمربی هلندی در پایان بازی گفت: «ممنون از بازیکنانم برای شخصیت تیمی بزرگی که امشب نشان دادند. تا پایان جنگیدیم و گل مساوی را زدیم. گرانادا از دقیقه دوم که به ما گل زد، شروع به وقت تلف کردن کرد. برای زدن گل مساوی همه توان مان را گذاشتیم و بیشتر و بیشتر می‌خواستیم که نشد. معتقدم یک امتیاز بهتر از هیچی بود.»

کومان ادامه داد: «گرانادا ۱۰ نفره دفاع می‌کرد و اصلا فضایی وجود نداشت. تنها در کناره‌ها به ما فضا می‌دادند و چاره‌ای جز رو آوردن به ارسال‌ها نبود. حداقل توانستیم مساوی کنیم، ولی افسوس می‌خوردم که دو امتیاز از دست دادیم. گل زودهنگام شان خیلی کار را سخت کرد و تمرکزمان را از دست دادیم. متاسفانه داور فقط ۴ دقیقه وقت اضافه گرفت، در حالی که حریف خیلی وقت تلف کرد.»

نقش هواداران: «یار دوازدهم ما بودند و به تیم برای زدن گل تساوی روحیه می‌دادند. تا ثانیه پایانی نیز تشویق کردند و باید از آن‌ها تشکر کنم.»

سبک بازی متفاوت: «معتقدم باید به سبک و فلسفه بارسا وفادار بمانیم، ولی هر بازی داستان خودش را دارد و امشب مجبور شدیم بیشتر سانتر کنیم. اگر برای رسیدن به گل نیاز به تغییر سیستم باشد، این کار را باید انجام داد.

احتمال اخراج: «دیگر به سوالات در مورد آینده ام پاسخ نمی‌دهم و حرفی برای گفتن نیست.»

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی