تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تهدید قطری‌ها علیه پوچتینو: لندن شهر زیبایی است

پس از آنکه سرمربی باشگاه متمول پاری‌سن ژرمن مسی را در دقیقه ۷۵ تعویض کرد پسرعموی مالک باشگاه توییتی تهدید آمیز منتشر کرد.

کد خبر: ۱۰۹۱۸۱
۱۵:۲۱ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

تهدید قطری‌ها علیه پوچتینو: لندن شهر زیبایی است

دیدارنیوز - اولین بازی خانگی لیونل مسی برای پاری‌سن‌ژرمن به عنوان بازیکن ترکیب اصلی در لوشامپیونه نه تنها برای او گلی دربرنداشت بلکه با یک حاشیه بزرگ همراه شد.

مسی که از ابتدا در میدان حضور داشت، هنگام تعویض شدنش با اشرف حکیمی در دقیقه 75 با سرمربی و هموطن خود مائوریسیو پوچتینو مشاجره‌ای داشت و گویا دلیل عصبانیت او از دست سرمربی‌اش هم عدم درک صحیح شرایط بازی و تصمیمش برای تعویض ستاره آرژانتینی بوده است.

مسی در حالی تعویض شد که عملکرد بدی نداشت و در واقع فقط گل نزد و به همین دلیل تصمیم پوچتینو برای تعویض او به مذاق این ستاره 34 ساله خوش نیامد و هنگام خروج از زمین بازی وقتی که سرمربی‌اش برای تشکر به سمت او رفت، ستاره سابق بارسا با نارضایتی و بیان جملاتی که حاکی از نارضایت از تعویض شدن بود از کنار او گذشت.

هرچند هنوز مسئولان پی اس جی در این رابطه واکنش خاصی از خود نشان نداده اند اما توئیت خلیفه بن حمد آل ثانی پسرعموی امیر قطر(مالک پی اس جی) در نوع خود قابل توجه است. او با انتشار تصویری از پوچتینو نوشت:« لندن شهر زیبابی است و این را خوب می دانی.»

شاید در ابتدا این توئیت یک شوخی به نظر بیاید ولی بسیاری از آن به عنوان تهدیدی علیه سرمربی آرژانتینی تعبیر کرده اند. در واقع اگر اتفاق شب گذشته بار دیگر تکرار شود، هیچ بعید نیست که پوچتینو قربانی شده و به لندن، شهر قبلی اش برگردد. پوچتینو 5 سال مربی تاتنهام بود و روزهای خوبی در لندن داشت.

پسرعموی امیر قطر در نقل و انتقالات تابستانی اولین کسی بود که انتقال مسی به پاریس را تایید کرد و توئیت های او در مورد کیلیان امباپه و رئال نیز حواشی زیادی داشت.

بازی بعدی پی اس جی چهارشنبه برابر متز خواهد بود و سه شنبه شب پوچتینو نشست خبری خواهد داشت. باید دید او چه توضیح جدیدی در مورد اتفاق شب گذشته خواهد داشت.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: لیونل مسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی