تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

کریم باقری از پرسپولیس می‌رود؛ علی کریمی می‌آید؟

با جدایی احتمالی کریم باقری از پرسپولیس و پیوستن به تیم ملی ایران، حالا خبر آمده است که علی کریمی جانشین او در پرسپولیس خواهد شد.

کد خبر: ۱۰۹۱۶۴
۱۴:۲۴ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

کریم باقری از پرسپولیس

دیدارنیوز - در سالهای اخیر بدون شک با ثبات ترین تیم ایران پرسپولیس بوده و همین عامل باعث شده است این تیم با تمام اتفاقاتی که می افتد همچنان به کار خود ادامه داده و انواع رکوردها را در سالهای اخیر شکسته است.

کادر فنی پرسپولیس نسبت به رقیب دیرینه خود استقلال کمتر دچار تغییرات گردید و ارکان آن حفظ شد، یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار کادر فنی پرسپولیس کریم باقری بوده که در سالهای اخیر با تغییر سرمربی همچنان در تیم باقی مانده و خیلی از کارشناسان هم ثبات فنی تیم را به او ربط می دهند. باقری بدون حاشیه به کار خود ادامه داد و در طی این سالها خیلی کم مصاحبه کرده و اعتراض خاصی هم به وضعیت باشگاه نکرده است.

بعد از آمدن اسکوچیچ و اصرار این مربی باقری علی رغم نارضایتی باشگاه و به ویژه گل محمدی به کادر فنی تیم ملی اضافه شد و به خوبی تاثیر خودش را هم گذاشت، او با بازیکنان ارتباط خوبی دارد و بدون حاشیه کار خود را انجام می دهد اما این روزها تداخل کاری او در پرسپولیس و تیم ملی باعث شده آنچنان که بایددر خدمت پرسپولیس باشد و بارها مسئولان باشگاه و گل محمدی نارضایتی خود را نشان داده اند. با توجه به اهمیت بازیهای تیم ملی و نیاز مبرمی که به او دارند احتمال اینکه از پرسپولیس جدا بشود بیشتر شده است.

این روزها اخبار پراکنده ای از اضافه شدن علی کریمی به کادر فنی پرسپولیس به گوش می رسد او که قبلا در تیم ملی دستیار کی روش هم بوده است که البته خیلی زود از تیم ملی جدا شد که با حواشی زیادی همراه بود از مصاحبه علیه کی روش تا مناظره جنجالی در برنامه ۹۰ در خاطر هواداران تیم ملی و پرسپولیس ماندگار شده است. کریمی در دوران بازی خود درخشش زیادی داشت و بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران بوده است اما در مربیگری موفق نبود و در تیم هایی که هدایت آنها را بر عهده داشته کارنامه خوبی نداشته است.

گل محمدی در طی سالهای اخیر نشان داده اهل حاشیه نیست و جز در مواردی که ضروریت نداشته وارد حاشیه نشده است و حالا باید دید گل محمدی با شخصیت و حواشی علی کریمی کنار خواهد آمد؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۱
امیرمهدی حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
2
2
کمک مربی میتواند هم در تیم باشد و هم تیم ملی مانند تیری هنری که هم در یورو بود و هم در تیمی در بلژیک و سرمربی هم می تواند به عنوان دستیار در تیم ملی باشد
ali
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۹
0
3
خیلی تلاش میکنید پرسپولیس را بهم بزنید ولی کور خوندین
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی