تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
دبیر کمیسیون ماه ۱۰ احزاب:

نماینده قوه قضاییه در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب معرفی شد

دبیر کمیسیون ماه ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی از معرفی نماینده جدید قوه قضاییه در این کمیسیون خبر داد.

کد خبر: ۱۰۹۱۵۹
۱۴:۱۴ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

نماینده قوه قضاییه در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب معرفی شد

دیدارنیوز: حمزه امرایی روز دوشنبه در نشست خبری کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی با اشاره به برگزاری هشتمین جلسه این کمیسیون و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: این جلسه امروز با حضور محمد باقر خرمشاد معاون سیاسی و رییس جدید کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت‌ احزاب و گروهای سیاسی برگزار و از خدمات جمال عرف معاون سابق سیاسی وزارت کشور قدرادنی شد.
دبیر کمیسیون ماه ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی،  افزود: براساس قانون ماده ۱۰ احزاب نماینده‌ای از قوه قضاییه، دو نماینده از مجلس شورای اسلامی و نماینده احزاب ملی و استانی در این کمیسیون عضویت دارند.  
امرایی اضافه کرد: در این نشست همچنین از زحمات رمضان رنجبر نماینده سابق قوه قضاییه قدردانی و عباسی جایگزین او شد.
است.
وی با بیان اینکه در جلسه امروز بررسی شرایط مسوولان استانی چند شعب طرح و تصویب شد، گفت: صلاحیت مدیران مسوول استانی حزب توسعه ملی ایران اسلامی در استان آذربایجان شرقی،  مجمع ایثارگران در استان اردبیل، حزب همدلی مردم تحول‌خواه در استان ایلام، جمعیت ایثارگران انقلاب سلامی در استان البرز، حزب ندای ایرانیان در استان کردستان، کانون تربیت اسلامی در استان کهگیلویه و بویر احمد، جامعه اسلامی مدیران در استان لرستان تایید شد و فعالیت این شعب مطابق ضوابط قانونی مانعی ندارد.  


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی