تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

روزانه ۲ هزار نفر مزاحم اورژانس می‌شوند

دکتر پیمان صابریان، رییس اورژانس کشور از ٢٠ هزار تماس روزانه با اورژانس خبر داد و گفت: از این تعداد تماس ١٠ درصد مزاحمان تلفنی هستند.

کد خبر: ۱۰۹۱۲۹
۱۲:۲۴ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

روزانه ۲ هزار نفر مزاحم اورژانس می‌شوند

دیدارنیوز ـ دکتر پیمان صابریان، رییس اورژانس کشور درباره تعداد تماس‌های روزانه با اورژانس و مزاحمت‌های تلفنی اظهار کرد: روزانه حدود ١٨ تا ٢٠ هزار تماس با اورژانس گرفته می‌شود که از تعداد کل تماس‌ها حدود ٣٠ تا ۵٠ درصد مرتبط با ویروس کرونا است.

وی با بیان اینکه از تعداد کل تماس‌ها حدود ۵۰۰۰ تماس منجر به انجام مأموریت می‌شود، گفت: از ۵۰۰۰ تماس حدود ٨٠٠ تا ٩٠٠ مأموریت موجب انتقال افراد به بیمارستان می‌شود و این تعداد کل مأموریت‌ها است.

صابریان در خصوص تعداد مزاحمان تلفنی اورژانس نیز اظهار کرد: حدود ١٠ تا ٢٠ درصد تماس‌ها معمولا مزاحمان تلفنی هستند که اکثرا افراد ثابتی هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از این افراد واقعا بیماری دارند و به همین دلیل نمی‌توان نسبت به تماس آن‌ها بی توجه بود. در بسیاری موارد هم که تماس گرفته شده این مزاحمان واقعا نیاز به کمک داشتند.

صابریان گفت: مزاحمت‌هایی که برای اورژانس ایجاد می‌شود متفاوت است، بعضی آدرس اشتباه می‌دهند، و برخی هم توهین می‌کنند و ناسزا می‌گویند.

وی ادامه داد: ما درباره یه سری از مزاحمت‌ها می‌دانیم که فرد مزاحم است، اما این افراد اکثرا بیمار هستند و برای همین نمی‌توان برایشان آمبولانس نفرستاد، یعنی اورژانس یکسری مأموریت دارد که هم می‌داند مزاحمت است و هم مجبور است آمبولانس را اعزام کند.

صابریان افزود: طی سال‌های گذشته مریضی داشتیم که سال‌ها مزاحم اورژانس بود. این پسر جوان در اثر مشکلات قلبی جان خود را از دست داد؛ اما روزانه ٧٠ تا ٨٠ بار با اورژانس تماس می‌گرفت.

منبع: ایسنا
برچسب ها: اورژانس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی