تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

رفتن مددی از نگاه مجیدی؛ شوخی کاربران فضای مجازی

با استعفای احمد مددی از استقلال حالا فرهاد مجیدی احتمالا با خیالی راحت‌تر به کار در این تیم ادامه می‌دهد. این موضوع دست مایه یک شوخی در قالب یک عکس فتوشاپی شده است.

کد خبر: ۱۰۹۰۷۵
۰۸:۵۲ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰

رفتن مددی از نگاه مجیدی؛

دیدارنیوز - بعد از تجمع هواداران استقلال مقابل وزارت ورزش و اعتراض های گسترده ای که این هواداران ناراضی به عملکرد احمد مددی داشتند، احمد مددی در جلسه ای فوق العاده با مدیران وزارت ورزش شرکت کرد و در نهایت استعفای کتبی خود را از مدیریت استقلال ارائه کرد.

مددی که چهارشنبه شب در مصاحبه تلویزیونی صحبت های تندی را علیه فرهاد مجیدی بر زبان آورد با اعتراض های شدید هواداران در فضای مجازی مواجه شد. او در شرایطی که گفته می شد قصد برکناری مجیدی را دارد امروز جمعیت کثیری از هواداران استقلال را مشاهده کرد که با تجمع مقابل در وزارت ورزش علیه او و سایر مدیران باشگاه شعار می دهند.

در نهایت اتفاقات امروز سبب شد تا مددی به وزارت ورزش برود و در جلسه فوق العاده با مدیران وزارتخانه استعفای کتبی اش را ارائه کند که این استعفا با موافقت وزیر ورزش هم روبه رو شد.

مدیرعامل استقلال طی ماه های گذشته با اعتراض های شدید هواداران مواجه شده بود و در نهایت با وجود تلاش هایی که برای بقا در سمتش داشت اما نتوانست روی صندی مدیریت بنشیند و عطای ماندن را به لقایش بخشید.

مدیرعامل پیشین استقلال حتی به جلسه هیات مدیره ای که قرار بود در آن عملکرد مجیدی مورد بررسی قرار بگیرد هم نرسید تا با این حساب بحث های پیش آمده درباره جدایی فرهاد از کادرفنی هم تقریبا منتفی شود‌.

طی روزهای گذشته زمزمه های زیادی درباره تغییر در مدیریت استقلال به گوش می رسید که حالا با جدایی مددی این مساله شکل جدی به خود گرفت.

حالا وزیر ورزش باید سریع تر مدیرعامل جدید باشگاه را انتخاب کند. در این خصوص گفته می‌شود مصطفی آجورلو، مدیرعامل پیشین باشگاه‌های پاس تهران استیل آذین و تراکتور تبریز جدی‌ترین گزینه برای جانشینی احمد مددی در سمت مدیرعاملی استقلال است.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی