تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تلاش پرسپولیس برای برگزاری سوپرجام قبل از بازی با الهلال

باشگاه پرسپولیس به دنبال برگزاری بازی سوپرجام قبل از مسابقه سرنوشت ساز این تیم با الهلال است. هدف این باشگاه قرار گرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه رسمی است.

کد خبر: ۱۰۹۰۵۷
۱۶:۲۷ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

پرسپولیس الهلال سوپرجام 

دیدارنیوز: پرسپولیسی‌ها امیدوارند بازی سوپرجام را پیش از بازی با الهلال برگزار کنند.

پرسپولیسی‌ها این روز‌ها در تلاش هستند بازی سوپرجام برابر فولاد را قبل از شروع لیگ برتر و بازی با الهلال برگزار کنند چرا که پرسپولیس تا قبل از بازی با الهلال هیچ بازی رسمی در پیش ندارد و همین موضوع کافی است تا سرخ پوشان از شرایط مسابقه رسمی برای این بازی بزرگ دور باشند.

البته گل محمدی به دنبال برگزاری چند بازی دوستانه است و گفته می‌شود پرسپولیس تا قبل از بازی با الهلال سه بازی دوستانه برگزار خواهد کرد که احتمالا یکی از آن‌ها مقابل پیکان است. او همچنین از باشگاه خواسته در صورت امکان سازمان لیگ را مجاب به برگزاری بازی سوپرجام قبل از بازی با الهلال کند چرا که تا بازی با الهلال لیگ برتر شروع نمی‌شود و یحیی می‌خواهد شاگردانش را در شرایط بازی رسمی قرار دهد.

این درحالی است که باشگاه فولاد هنوز نظر نهایی خود را در این خصوص اعلام نکرده و معلوم نیست بازی سوپرجام طبق خواسته پرسپولیس قبل از بازی با الهلال انجام می‌شود یا بعد از آن؟

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی