تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

عوامل تاثیرگذار بر نوسانات بازار سرمایه

نگرانی بازار‌های جهانی از کاهش قیمت کامودیتی‌ها، بحث بر سر افزایش نرخ بهره و انتظار معامله‌گران برای انتشار گزارشات ۶ ماهه شرکت‌ها، سه عامل تاثیرگذار بر بازار سرمایه است.

کد خبر: ۱۰۹۰۲۱
۱۴:۴۵ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

عامل تاثیرگذار بر نوسانات بورس

دیدارنیوز ـ همایون دارابی، کارشناس بازار سرمایه گفت: در بازار‌های داخلی نشانه‌های افزایش نرخ بهره وجود دارد که این عامل بر بازار تاثیر زیادی داشته و سبب افت بازار شده است.

کارشناس بازار سرمایه ادامه داد: نگرانی بازار‌های جهانی از قیمت برخی از کالا‌ها مثل سنگ آهن و همچنین روند رو به کاهش قیمت کامودیتی‌ها (کالا‌های اولیه) یکی دیگر از عوامل افت بازار طی روز‌های اخیر است.

دارابی افزود: معامله‌گران به دلایل ذکر شده در لاک امنیتی فرو رفته و به همین دلیل در صف فروش قرار گرفته و سبب ریزش بازار شده‌اند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار نیز منتظر انتشار گزارش‌های شش ماهه شرکت‌هاست تا معامله‌گران با ارزیابی‌های خود اقدام به خرید و فروش کنند.

وی افزود: افت روز‌های اخیر بازار سرمایه فقط اصلاح قیمت‌ها بوده و در صورتی که نرخ بهره به شدت بالا برود و یا گزارش‌های شرکت‌ها مناسب نبوده و یا بازار‌های جهانی در قیمت برخی از کالا‌ها روند کاهشی به خود بگیرد ما شاهد افت بازار سرمایه خواهیم بود.

دارابی خاطرنشان کرد: فعالان بازار سرمایه باید تا مهرماه منتظر بمانند تا شاهد اتفاقات جدیدی در بازار سرمایه با انتشار گزارش شش ماهه شرکت‌ها باشند.

برچسب ها: بازار سرمایه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی