تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

معترضان استقلال در وزارت ورزش: نه مجیدی باشد نه مددی!

هواداران استقلال که روز گذشته در مقابل وزارت ورزش تجمع کرده بودند دو خواسته داشتند علاوه بر اینکه مددی برکنار شود، فرهاد مجیدی هم مربی نباشد.

کد خبر: ۱۰۹۰۰۱
۱۳:۳۰ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

معترضان استقلال

دیدارنیوز - تعدادی از هواداران استقلال که در جلوی وزارت ورزش تجمع کرده بودند با خبر ورزشی تماس گرفتند.

این افراد مدعی بودند که هرگز از فرهاد مجیدی و اطرافیان او خط نگرفتند و واقعاً دلشان برای استقلال می سوزد.

یکی از این هواداران به خبر ورزشی گفت: من خودم به مجیدی انتقاد زیادی دارم اما مشکل استقلال فقط به او مربوط نمی‌شود و بیشتر مدیریتی است و به همین دلیل از وزیر محترم ورزش تقاضای رسیدگی به اوضاع استقلال را داریم. واقعا صبرمان تمام شده است و بالاخره یک نفر باید به فریاد این هوادار برسد.


بیشتر بخوانید: ناگهان سرمربی فصل آینده استقلال مشخص شد!


 

یکی دیگر از هواداران هم گفت: من شخصاً با توهین به پیشکسوتان استقلال نظیر مظلومی، دین‌محمدی و فکری مخالفم چون همه آنها برای استقلال زحمت کشیده اند و سابقه خیلی از آنها از فرهاد مجیدی هم بیشتر است اما باور کنید همه هواداران خط نمی گیرند و این طور نیست که بگوئیم یک عده پول می‌دهند تا ما جلوی وزارت ورزش تجمع کنیم.

در عین حال یکی از هواداران پرسپولیس هم که با خبر ورزشی تماس گرفته بود گفت: شک نکنید که این تجمعات برنامه‌ریزی شده است و آقایان این کار را کردند تا فرهاد مجیدی برکنار نشود.

 در پایان یکی دیگر از هواداران استقلال هم تاکید داشت این تیم نیاز به خون تازه دارد و مددی و مجیدی نمی‌توانند با هم کار کنند. به زعم این هوادار ۵۰ ساله استقلال هم مددی و هم مجیدی باید از استقلال بروند و وزارت ورزش یک هیئت مدیره جدید و یک سرمربی بزرگ خارجی در حد استراماچونی را جذب کند تا استقلال دوباره به روزهای اوج خود برگردد.

این هوادار گفت: فوتبالی که تیم ما زمان استراماچونی بازی می کرد واقعاً تماشاگر پسند بود اما بعد از آن چه در زمان فکری و چه در زمان مجیدی نه خبری از جام شد و نه بازی خوب و تماشاگر پسند که هوادار استقلال از آن لذت ببرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۸
0
0
برو اقای نویسنده .....خودت هستی .خجالت بکش از کی خط میگیری . تمام طرفداران استقلال خواهان مجیدی هستند
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی