تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

دستیار سرمریی پرسپولیس در کنار ویسی می‌نشیند

دستیار گابریل کالدرون در پرسپولیس پس از جدایی از پرسپولیس به فولاد خوزستان پیوست تا دستیار عبدالله ویسی در این تیم شود.

کد خبر: ۱۰۸۹۴۹
۱۰:۰۸ - ۲۸ شهريور ۱۴۰۰

دستیار سرمریی

دیدارنیوز - خواکین گیل آراندو پس از انتقال به فوتبال حالا روی نیمکت فولاد نشسته است.

این مربی اسپانیایی در حالی به فولاد آمده که شهرت خود در فوتبال ایران را مرهون دعوت گابریل کالدرون برای کار در پرسپولیس است؛ زمانی که حدود ۶ ماه در استادیوم کاظمی به همه کاره تمرین پرسپولیس تبدیل شد و روزهای خوبی را با این تیم سرخپوش رقم زد.

نکته مثبتی که احتمالا عبدالله ویسی نیز در این روزها از خواکین دیده، توانایی‌های مختلف این مربی است. او در طراحی تمرین یک چهره زبده و در آنالیز فوتبال مردی توانمند است و همین موضوع کار را برای ویسی ساده تر می‌کند. همچنین مربیان ایرانی فولاد هم فرصت این را دارند تا از تجربه‌های ویژه این مربی بهره ببرند.

نکته جالب درباره خواکین گیل آراندو اینکه وی هنوز حدود ۱۰۰ هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد و یکی از طلبکارانی است که پنجره پرسپولیس را در حالت بسته نگه داشته است.

در کنار خواکین، چهره ای نام آشنا برای ترجمه حرف های او نشسته است. همان مترجمی که در دوره کوتاه کار گابریل کالدرون نیز این وظیفه را برعهده داشت و حالا در کنار مرد اسپانیایی می‌نشیند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی