تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مطهری: الهلال یک تیم ستاره محور است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد که الهلال یک تیم ستاره محور است که بیش از حد به پریرا، مارگا و گومیس اتکا دارد و پرسپولیس با مهار این ستاره‌ها می‌تواند برابر این تیم موفق شود.

کد خبر: ۱۰۸۹۱۵
۱۷:۱۸ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

مطهری: الهلال یک تیم ستاره محور است

دیدارنیوز: مربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با بازی این تیم در یک چهارم نهایی آسیا گفت: تیم الهلال تاکتیک محور نیست و به ستاره‌هایش متکی است، پرسپولیس هم یک ستاره است که می‌تواند هرکاری بکند.

حمید مطهری مربی سرخ پوشان پایتخت در بخشی از گفتگو با ورزش سه با بیان این نکته که در سطح قاره آسیا همه تیم‌ها از پرسپولیس می‌ترسند گفت: به نظرم الهلال تاکتیک محور نیست و بازیکن محور است و بیش از حد به پریرا، مارگا و گومیس اتکا دارد. آن‌ها متکی به ستاره هستند و ما باید تلاش کنیم تا این بازیکنان را کنترل کنیم و با دفاع تیمی خوب، اجازه ندهیم آن‌ها در یک لحظه کارشان را انجام دهند. باید به بازیکنان آن‌ها نزدیک باشیم و نگذاریم بعد از کنترل توپ کارشان را کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: هدف ما این خواهد بود که تاکتیک تیمی خودمان را به الهلال دیکته کنیم و بازی مالکانه و هوشمندانه‌ای را به نمایش بگذاریم، اگر آن‌ها ستاره‌های زیادی دارند و درباره اش صحبت می‌کنند، ما یک ستاره داریم؛ آنهم پرسپولیس است که در مقابل الهلال می‌تواند هر کاری کند.

منبع: میزان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی