تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

محمود فکری: فرهاد مجیدی شب‌ها در اردوی تیم نبود

سرمربی اخراجی باشگاه استقلال که این روزها به شدت علیه فرهاد مجیدی صحبت می‌کند اعلام کرد فرهاد مجیدی در اردوی امارات شب‌ها هیچ وقت در کنار تیم نبوده است.

کد خبر: ۱۰۸۸۰۴
۱۰:۲۳ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

محمود فکری: فرهاد مجیدی

دیدارنیوز - محمود فکری از جزیی‌ترین اتفاقاتی که در اردوی استقلال رخ می دهد با خبر است و آنها را در مصاحبه‌اش مطرح کرده است.

فکری در تازه ترین مصاحبه اش اتفاقاتی که اردوی استقلال در دوبی رخ داد را بیان کرد و گفت: «امیدوارم چیزهایی که شنیدم صحت نداشته باشد. در حالی که فکر نمی‌کنم شنیده‌های من دروغ یا غلط باشد. شنیدم که هم سرمربی و هم خیلی از بازیکنان در اردو نظمی نداشتند. شب‌ها آزاد بودند که بروند و بیایند. تیمی که برای چنین بازی مهمی می‌خواهد آماده شود و چند روز زودتر به اردو رفته باید از همه لحاظ در قرنطینه باشد و از نظر ذهنی، روحی و جسمی آماده شود. من حتی از درون تیم شنیدم که سرمربی شب‌ها در اردو نبود. بازیکنان هم آن طور که باید کنترل نشدند شاید گفتند ما که می‌بازیم، حداقل زیاد غصه نخوریم!»

اکنون سوال مهم این است چه کسی اخبار تیم استقلال را به محمود  فکری می دهد؟

فرهاد مجیدی که به خاطر مصاحبه های محمود فکری از او شکایت کرده است هم اکنون در اردوی تیم به دنبال کسی است که اخبار تیم را به محمود فکری انتقال می دهد و بدون شک متوجه این موضوع شود بازیکن خاطی را اخراج خواهد کرد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی