تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

رونالدو ضرر مالی منچستریونایتد را صفر کرد

کریستیانو رونالدو که بعد از ۱۲ سال به منچستریونایتد برگشته، فروش پیراهن او باعث شد ضرر ۳۶ میلیون پوندی منچستریونایتد در دوران پاندمی کرونا جبران شود.

کد خبر: ۱۰۸۷۸۹
۰۹:۱۷ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۰

رونالدو ضرر مالی منچستریونایتد

دیدارنیوز - فوق ستاره پرتغالی آغازی فوق العاده در دومین دوره حضورش در یونایتد داشت و موفق شده در دو بازی سه گل به ثمر برساند تا تیم اوله گونار سولسشر در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد.

بسیاری باور دارند که هدف اصلی یونایتد از خرید دوباره رونالدوی ۳۶ ساله نگرانی‌های مالی این باشگاه بوده، خصوصا که آن‌ها موفق شدند میلیون‌ها پوند با جذب این بازیکن کسب کنند. رونالدو پس از تایید این موضوع که بار دیگر شماره ۷ نمادینش را بر تن خواهد کرد، رکورد روزانه فروش پیراهن یونایتد را در کمتر از چهار ساعت شکست.

اما ریچارد آرنولد معتقد است که رونالدو صرفا برای این اهداف خریداری نشده است. او در این باره گفت: «مشخصا این موارد جز مزایای اولیه حضور او هستند، اما تاثیر آنی او در زمین نیز قابل رویت است. ما درباره شرایط بیرون از زمین و تاثیرات او به زودی گزارشی منتشر خواهیم کرد. همه بازیکنانی که به این باشگاه اضافه شده‌اند به دلیل توانایی درخشش آن‌ها در زمین است. تمامی خرید‌های ما تاثیر مثبتی روی بازخورد هواداران و فعالیت‌های ما دارند، آن‌ها قدرت پیشروی ما هستند و ما به در صنعت ورزش به انجام کاری درست و استفاده حداکثری از موقعیت مالی معروف هستیم. اما تمرکز ما جذب بازیکنانی است که در زمین درخشان ظاهر شوند. اشاره به رونالدو در این زمینه کار اشتباهی است.»

یونایتد در آخرین گزارش مالی خود اعلام کرده که ضرر ۳۶.۹ میلیون پوندی در فصل گذشته داشته که با توجه به تاثیر ویروس کرونا چندان قابل توجه به نظر نمی‌رسد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: رونالدو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی