تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

فرهاد پس از مددی دست به افشاگری می‌زند

پس از افشاگری جنجالی احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال، فرهاد مجیدی با انتشار یک پست قرار است او هم درباره افشاگری مددی افشاگری کند.

کد خبر: ۱۰۸۷۱۹
۰۸:۵۳ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۰

فرهاد پس از مددی دست به افشاگری می‌زند

دیدارنیوز - بعد از صحبت هایی که احمد مددی مدیرعامل استقلال علیه فرهاد مجیدی در مسائل روز استقلال مطرح کرد، فرهاد مجیدی وعده داد به زودی درباره مسائل پیش آمده حرف خواهد زد.

مددی با حضور در برنامه ورزشگاه ها درباره مسائل مختلفی مجیدی را متهم کرد و برخی مسائل را بر زبان آورد. او حتی احتمال جدایی مجیدی از کادرفنی استقلال را نیز رد نکرد تا این موضوع واکنش سرمربی را در پی داشته باشد.

مجیدی در استوری اینستاگرامش نوشت: »هواداران عزیز! در یک مصاحبه تصویری در روزهای آینده درباره اوضاع استقلال مفصل صحبت خواهم کرد«.

باید دید مجیدی چه صحبت هایی را بر زبان خواهد آورد. چیزی که مشخص است رابطه مجیدی و مددی و سایر مدیران باشگاه دوباره تیره شده و شاید اتفاقات جدیدی در راه باشد.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی