تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

رکورد تزریق واکسن کرونا در پایتخت

محسنی‌بندپی، استاندار تهران در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا از ثبت رکوردی جدید در واکسیناسیون کرونایی در پایتخت خبر داد و گفت: روز گذشته ۲۳شهریور ۲۶۰ هزار دوز واکسن در تهران تزریق شد.

کد خبر: ۱۰۸۶۸۱
۱۵:۲۳ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

رکورد تزریق واکسن کرونا در تهران

دیدارنیوز ـ انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران امروز چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با ویروس کرونا استان تهران اظهار کرد: در بخش واکسیناسیون تحول خوبی صورت گرفته است و رشد حدود ۵ درصدی تزریق واکسن در تهران را نشان می‌دهد.

وی اظهار داشت: طبق بازرسی‌هایی که انجام شده در بیشتر مراکز واکسیناسیون رعایت پروتکل‌ها انجام می‌شود.

به گفته استاندار تهران، ۷۶ درصد جمعیت تهران بالای ۱۸ سال هستند که این رقم ۶ درصد نسبت به آمار جمعیت کشوری بیشتر است و باید این درصد، در تعداد واکسن‌هایی که در اختیار تهران قرار می‌گیرد، محسوب شود.

وی ادامه داد: هم اکنون میزان بیماران سرپایی و فوتی‌ها کاهش پیدا کرده، اما این ویروس با تغییر فصل و زمان دچار تغییر می‌شود؛ بنابراین ضروری است معیار‌هایی که در تقویت اقدامات پیشگیرانه، واکسن، رعایت دستورالعمل‌ها و تقویت اقدامات درمانی دخیل هستند را انجام دهیم تا اگر به پیک ششم هم رسیدیم بتوانیم به خوبی این ویروس را کنترل کنیم.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی