تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

جلسه طولانی مدیران بارسلونا برای تغییر وضعیت موجود

خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، شب گذشته و پس از شکست برابر بایرن مونیخ جلسه‌ای را با رافائل یوسته و متئو آلمانی، قائم مقام و مدیر فوتبال باشگاه، برگزار کرد و دیرتر از حالت معمول نوکمپ را ترک کرد.

کد خبر: ۱۰۸۶۷۳
۱۵:۰۰ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

جلسه مدیران بارسلونا

دیدارنیوز - شب گذشته دو تیم بارسلونا و بایرن مونیخ در اولین دیدار از مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمانان در ورزشگاه نوکمپ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه 0-3 به سود شاگردان یولیان ناگلزمان به پایان رسید. این شکست باعث شد که هواداران بارسلونا بسیار عصبانی شوند و زنگ خطر برای مدیران تیم نیز به صدا درآید.

این احساس خطر به حدی بود که خوان لاپورتا که در نوکمپ حضور داشت، پس از بازی فورا با رافائل یوسته و متئو آلمانی، قائم مقام و مدیر فوتبال بارسلونا، دیدار کند. این جلسه بین مدیران اصلی باشگاه تا ساعاتی پس از نیمه شب طول کشیده و تقریبا ساعت دو نیمه شب بود که یوسته و آلمانی با یک خودرو از ورزشگاه نوکمپ خارج شدند. لاپورتا کمی دیرتر این ورزشگاه را ترک کرد.

تصمیم فوری در این جلسه اتخاذ نشد، بلکه دلایل رسیدن بارسا به این نقطه بررسی شده و فرمول‌هایی برای تغییر مسیر و بازگشت به راه درست از سوی مدیریت باشگاه مدنظر قرار گرفت.

فرد دیگری که ورزشگاه را دیرتر از حالت عادی ترک کرد جرارد پیکه بود که پس از نیمه شب و تقریبا دو ساعت پس از پایان بازی با خودروی شخصی خودش از این ورزشگاه خارج شد اما دلیل حضور این بازیکن در نوکمپ تا دیروقت هنوز مشخص نیست. 

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی