تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

سیلی کنعانی‌زادگان به مهاجم کهنه‌کار قطری

مدافع ایرانی الاهلی در هفته نخست لیگ ستارگان در دقایق پایانی بازی با القطر با بازیکن حریف درگیر شد و از داور کارت گرفت.

کد خبر: ۱۰۸۶۶۵
۱۴:۳۸ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

سیلی کنعانی‌زادگان

دیدارنیوز - لیگ ستارگان قطر هم فصل جدید خودش را آغاز کرد و الاهلی که از حضور محمدحسین کنعانی زادگان، مدافع ایرانی بهره می‌برد به تساوی در دیدار مقابل القطر رضایت داد.


بیشتر بخوانید: قسط اول مربی استقلال به دلار پرداخت شد


این دیدار در دقایق پایانی خود به دلیل درگیری میان کنعانی زادگان و سباستین سوریا تحت تاثیر قرار گرفت و داور مسابقه مجبور شد دست به جیب شود.

در یک صحنه سوریا قصد داشت از کنعانی زادگان عبور کند که برخوردی میان این دو نفر شکل گرفت و در شرایطی که داور مسابقه اعتقاد داشت خطایی رخ نداده، سوریا مدعی بود مدافع ایرانی او را شارژ کرده و همین موضوع آغاز درگیری میان این دو نفر بود.

سوریا که در سال‌های اخیر چند بار مقابل تیم‌های ایرانی قرار گرفته و سابقه درگیری فیزیکی با بازیکنانی مثل علی قربانی را هم دارد پس از بلند شدن به سمت کنعانی زادگان رفت و صحبت‌هایی به او گفت که با خشم و واکنش این بازیکن همراه بود. اتفاق که از چشم داور دور نماند و کنعانی را با کارت زرد خودش جریمه کرد.

تمارض عجیب سوریا و روی زمین افتادن او، باعث واکنش هایی در فضای مجازی نیز همراه شد و یک صفحه اینستاگرامی قطری، حرکت سوریا را با تمارض های عجیب و غریب نیمار بازیکن برزیلی پاریس سن ژرمن مقایسه کرد. به هر شکل این دیدار در پایان بدون گل و با تقسیم امتیازات دو تیم به پایان رسید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی