تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

استقلال در تعقیب فحاش فرودگاه

بعد از اتفاقات جنجالی در فرودگاه که تعدادی از هواداران به پرویز مظلومی فحاشی کردند، استقلال به دنبال کسی است که به پیشکسوت استقلال فحاشی کرده است.

کد خبر: ۱۰۸۶۴۵
۱۳:۳۴ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

استقلال

دیدارنیوز -  کاروان استقلال روز گذشته وارد تهران شد. اتفاق حاشیه ای این بازگشت، فحاشی یکی از افراد حاضر در فرودگاه به مظلومی بود. استقلالی ها در فضای مجازی این فرد را «هوادارنما» خطاب کرده‌اند. برای همه عجیب است چطور این ویدئو تنها ثانیه‌هایی بعد از ضبط در بعضی کانال های هواداری منتشر شد. همین موضوع شک و تردید باشگاه استقلال را در پی داشته و معتقدند برنامه ریزی شده بوده است. خبرهای رسیده از داخل باشگاه حکایت از آن دارد به دستور مددی ماجرای فرودگاه پیگیری شده و استقلالی‌ها امیدوارند پلیس هر چه زودتر فرد خاطی را دستگیر و به دادگاه معرفی کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی