تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

هم‌تیمی سردار مانع درخشش سردار شد!

درحالی که سردار آزمون پاس فوق‌العاده‌ای را برای زیوبا در دهانه دروازه ارسال کرده بود این بازیکن با روس با هدر دادن این موقعیت، فرصت درخشش را از سردار آزمون گرفت.

کد خبر: ۱۰۸۶۳۳
۱۲:۳۷ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۰

سردار آزمون

دیدارنیوز - دیدار تیم‌های چلسی و زنیت در شب اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید. تک گل آبی‌های لندن در این مسابقه را لوکاکو در دقیقه ۶۹ وارد دروازه زنیت کرد.

زنیت بعد از دریافت گل تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کرد و در شرایطی که چلسی همچنان در حال ایجاد موقعیت‌های خطرناک بود، تا آستانه رسیدن به گل تساوی هم پیش رفت، اما بی دقتی زیوبا و البته از خودگذشتگی مندی مانع از فروپاشی دروازه چلسی شد.

سردار آزمون که در طول بازی با توجه به تاکتیک تیم زنیت فرصت گلزنی به دست نیاورده بود در دقیقه ۸۰ مسابقه می‌رفت در نقش سازنده یک گل بسیار مهم ظاهر شود. ملی پوش ایرانی زنیت روی یک پاس تند و تیز عرضی از سمت راست، زیوبا را که چند دقیقه پیش وارد زمین شده بود، در دهانه دروازه صاحب توپ کرد. ضربه او به توپ، اما در شرایطی که مندی هم خود را به سمت آن پرتاب کرده بود از کنار دروازه به بیرون رفت.

دروازه بان تیم چلسی در به گل تبدیل نشدن این موقعیت نقش مهمی داشت. او کاملا خود را مقابل تکل زیوبا که برای ضربه زدن به توپ زده شده بود قرار داد و به شدت مصدوم شد؛ مصدومیت او به حدی بود که کادر پزشکی وارد زمین شدند و دروازه بان ذخیره چلسی هم برای گرم کردن از نیمکت بلند شد، اما نیازی به این تعویض نبود و گلر آبی‌ها ۱۰ دقیقه پایانی کار را پس از مداوا شدن ادامه داد.

به این ترتیب شانس طلایی سردار و زیوبا برای تبدیل شدن به فرشته‌های نجات زنیت در استموردبریج از دست رفت. این اتفاق در حالی رخ داد که بازیکنان زنیت در دقایق پایانی طی دو صحنه که می‌توانستند سردار را در خط حمله صاحب توپ کنند، ترجیح دادند کار را از جناحین پیش ببرند که این اقدام عجیب باعث اعصاب خردی مهاجم ایرانی زنیت شده بود.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: سردار آزمون
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی