تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

داور رئال مادریدی زیر ذره بین هواداران بارسلونا

در شبکه‌های اجتماعی دوست داران بارسلونا مایکل اولیور را یک داور هوادار رئال می‌دانند.

کد خبر: ۱۰۸۵۵۱
۱۸:۳۰ - ۲۳ شهريور ۱۴۰۰

داور رئال مادریدی زیر ذره بین هواداران بارسلونا

دیدارنیوز - امشب بارسلونا در نوکمپ میزبان بایرن مونیخ در یک دیدار انتقامی است. بارسایی‌ها بسیار مشتاقند تا تیم محبوب شان به نوعی انتقام شکست ۸-۲ سال گذشته را بگیرد هرچند که بایرن همچنان همان تیم قدرتمند است، ولی بارسا دیگر لیونل مسی، گریزمان و لوئیس سوارز را در اختیار ندارد.

برای این بازی مایکل اولیور به عنوان داور انتخاب شده است. داور جوان، اما با تجربه انگلیسی که محبیوبیتی میان دوست داران بارسا ندارد و او را یک هوادار رئال می‌دانند.

سه سال پیش در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان یوونتوس در زمین رئال توانسته بود باخت ۰-۳ بازی رفت را جبران کند، ولی یک پنالتی در وقت‌های اضافه از سوی اولیور باعث شد تا رونالدو گلزنی کرده و رئال را به نیمه نهایی بفرستند. خطای بن عطیه روی لوکاس واسکز از نظر برخی اصلا پنالتی نبود. او بوفون را هم از زمین اخراج کرد.

کمی بعد تصاویری از مایکل اولیور و همسرش در بازدید از ورزشگاه برنابئو منتشر شد. همسر اولیور در توئیتر خود از شهر مادرید و ورزشگاه برنابئو تعریف و تمجید کرده بود.

باید دید او امشب چگونه بازی حساس بارسا و بایرن را قضاوت خواهد کرد و بدون شک تصمیماتش زیر ذره بین هواداران بارسا خواهد بود.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی