تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

سوسن پرور خطاب به توهین کنندگان: دمتان گرم، به دیده شدنم کمک می‌کنید

سوسن پرور با تشکر از کسانی که به خاطر ظاهرش به او توهین می‌کنند می‌گوید: بازیگران زیبارو در سینما ماندند، ظاهر مهم است، اما همه چیز نیست.

کد خبر: ۱۰۸۳۸۳
۱۵:۳۸ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

تشکر سوسن پرور از توهین کنندگان

دیدارنیوز ـ سوسن پرور بیشتر با سریال «بزنگاه» رضا عطاران دیده و شناخته شد، این روز‌ها در «کلبه عموپورنگ» ایفای نقش می‌کند. مجموعه‌ای که مدت‌ها روی آنتن بود و به علت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) مدتی آنتن را ترک کرد و قرار است با به پایان رسیدن ایام ماه صفر دوباره به آنتن شبکه دو برگردد.

بخش‌هایی از صحبت‌های امروز سوسن پرور در شبکه پنج قابل تأمل بود. بازیگر و هنرمند ۴۷ ساله‌ای که به برنامه زنده «سلام تهران» آمد و درباره حضورش در فیلم «بوتاکس» و بازی در کار‌های کمدی، کلبه عموپورنگ و توهین‌های فضای مجازی گفتگو کرد. او گفت: ورودی سال ۱۳۷۲ دانشگاه بودم و از سال ۱۳۷۵ به‌صورت حرفه‌ای و جدّی‌تر به مقوله بازیگری روی آوردم. البته به دانشگاه رفتم که نویسنده شوم، اما در گذر از واحد‌های درسی تشویق شدم به تئاتر و سینما روی بیاورم و دیدم که این کار از نویسندگی راحت‌تر است.

او با اشاره به حضور در فیلم سینمایی «بوتاکس» به کارگردانی کاوه مظاهری افزود: حضور در این کار برایم تجربه شیرینی بود. خوشحالم که در جشنواره بین‌المللی فجر و دیگر جشنواره‌ها در خارج از کشور خوش درخشیده، حضور در این فیلم برایم موقعیتی خوب از جانب خدا بود. خوشبختانه با توجه به اینکه در فیلم «بوتاکس» در ژانر جدی ظاهر شدم مورد پذیرش مخاطبان قرار گرفت، چرا که من در نقش کمدی شناخته شدم، همچون جواد عزتی که اغلب کمدین بود، ولی دیدیم که در «زخم کاری» خوش درخشید.

این هنرمند با اعلام اینکه در حال حاضر مشغول ایفای نقش در کلبه عموپورنگ و یک سریال برای پلتفرم‌های خانگی است، ادامه داد: در فضای مجازی شاهد برخی توهین‌ها و انتقادات در مورد ظاهرم هستم از همین‌جا به آنان می‌گویم دمتان گرم، وقتی مرا مورد عتاب و خطاب قرار می‌دهید به افزایش تعداد فالوور‌ها و دیده شدنم کمک می‌کنید.

این بازیگر ادامه داد: بازیگران زیبارو در سینما ماندند، ظاهر مهم است، اما به طور حتم همه‌چیز نیست، علاقه‌مندان به این حرفه ایده‌ها و کار را از فضای مجازی موبایل خود آغاز کرده و فالوور جذب کنند و بدانند که روزی مهمان چنین برنامه‌هایی خواهند شد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: هنرمندان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی