تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

شوچنکو: میلان خوش شانس است که با لیورپول و اتلتیکو هم گروه شده است

ستاره خط حمله دو دهه پیش میلان درباره هم گروهی میلان با لیورپول و اتلتیکو مادرید اعلام کرد لیورپول و اتلتیکو مادرید خیلی بدشانس هستند که با میلان همگروه شده است.

کد خبر: ۱۰۸۳۶۶
۱۴:۳۸ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

شوچنکو: میلان خوش شانس است که با لیورپول و اتلتیکو هم گروه شده است

دیدارنیوز - فصل 22-2021 لیگ قهرمانان اروپا سه شنبه شب آغاز می شود و در گروه مرگ مسابقات، تیم های اتلتیکو مادرید، لیورپول، پورتو و میلان باید با هم مصاف دهند. آندری شوچنکو، سرمربی سابق تیم ملی اوکراین که سال ها در میلان عملکرد درخشانی داشت، در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت درباره بازگشت روسونری به لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

میلان برای قهرمانی سری آ می جنگد

 میلانِ پیولی تیمی پویا و جذاب است که فوتبالی تماشاگر پسند بازی می کند. بازیکنان بسیار راحت هستند و حرکاتی عالی انجام می دهند. میلان همیشه رو به جلو بازی می کند و سعی می کند بر بازی مسلط باشد. پیولی همیشه برای مشکلات راه حل دارد. او را می پسندم. پیولی تا پایان در میلان می ماند تا برای اسکودتو تلاش کند و آن را به دست بیاورد. مدعیان اسکودتو؟ اینتر تحولات زیادی داشته اما هنوز مدعی قهرمانی است. ناپولی و رم هم هستند و البته طبق معمول یوونتوس هم خواهد بود. یووه شروع بدی داشته اما آن ها همیشه می دانند که چگونه جبران کنند. یک فصل زیبا در سری آ را خواهیم دید. 

حذف میلان از لیگ قهرمانان اروپا ناکامی نخواهد بود 

 گروه B لیگ قهرمانان اروپا، سخت ترین گروه تمام ادوار است. حذف شدن میلان در این گروه یک ناکامی و دراما نخواهد بود. اگرچه میلان دوباره تیمی قدرتمند است و شانس خوبی برای صعود به مرحله بعدی دارد. در واقع اتلتیکو مادرید، لیورپول و پورتو بدشانس بوده اند که میلان در سید چهار قرار گرفت و با آن ها هم‌گروه شد.  

امسال، سال تونالی است 

  زلاتان ابراهیموویچ را خوب می شناسم. ذهنیتش او را همچنان برای رقابت کردن آماده نگه داشته و همچنین عطش و انگیزه اش تعیین کننده است. زلاتان نمی تواند 60 بازی در فصل انجام دهد اما در هر بازی که به میدان برود، می تواند تعیین کننده باشد. زلاتان در رختکن هم مهره ای بسیار مهم است. او یک رهبر است و می داند جوانان را چطور رهبری کند. براهیم دیاز را دوست دارم. او می داند چطور بین خطوط حرکت کند. براهیم بازیکنی سریع است و وقتی توپ را بگیرد، سریعا می چرخد. امسال، سالِ تونالی خواهد بود و رشد او قابل توجه بوده است. مینیان هم دروازه بان خوبی است. او اتفاقی قهرمان فرانسه و دروازه بان تیم ملی فرانسه نشده است. 

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی