تیتر امروز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»
قسمت دوم از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز

علی شمس اردکانی؛ اولین سفیر امام و مامور مذاکره با «رمزی کلارک»

در دومین قسمت از مجموعه گفت‌وگو‌های تاریخ شفاهی دیدارنیوز با شخصیت‌های تاریخی، علی شمس اردکانی ادامه ماجرای ارتباط خود با امام و رفت آمد چندباره از کویت به نوفل‌لوشاتو و بالعکس را تشریح کرد.
پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو
مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور و همراهان

پیکر شهید رئیسی در حرم امام رضا آرام گرفت/ مزار رئیس‌جمهور +ویدیو

پس از سانحه تلخ و شوکه‌کننده سقوط بالگرد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران که امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی و همراهان در آن حضور داشتند، پیکر...
زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور
حاشیه‌های مراسم بدرقه پیکر مرحوم ابراهیم رئیسی؛ خیابان‌های فرعی منتهی به دانشگاه تهران

زنان گریان مراسم تشییع پیکر رییس جمهور

گزارش میدانی و حاشیه نویسی متفاوت خبرنگار دیدارنیوز از مراسم تشییع پیکر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و دیگر جانباختگان سانحه بالگرد، را بخوانید.

کلوپ: محمد صلاح هنوز تشنه گلزنی است

سرمربی آلمانی لیورپول درباره ۱۰۰ گله صلاح در این باشگاه اعلام کرد محمد تشنه گلزنی است و نمی‌داند چند رکورد دیگر را می‌تواند بشکند.

کد خبر: ۱۰۸۳۳۰
۱۲:۲۸ - ۲۲ شهريور ۱۴۰۰

کلوپ: محمد صلاح هنوز تشنه گلزنی است

دیدارنیوز - به نقل از ساکرنت،محمد صلاح یکشنبه صدمین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند در حالی که لیورپول در الند رود ،لیدز یونایتد را با نتیجه ۳ بر صفر شکست داد.

۱۰۰ گل او در ۱۶۲ بازی در لیگ به ثمر رسید. آلن شیرر رکورددار رسیدن به صد گل پس از ۱۲۴ حضور است.

یورگن کلوپ گفت: رکورد محمد صلاح بسیار خوب است. او هنوز تشنه گلزنی است و نمی دانم چند رکورد می تواند بشکند. صلاح یک بازیکن عالی و درجه یک است.

او ادامه داد: ما واقعاً بازی خوبی انجام دادیم تا زمانی که هاروی مجبور شد زمین را به دلیل مصدومیت ترک کند. کل تیم شوکه شد و ریتم ما از بین رفت. این طبیعی است . ما تا آنجا که می توانستیم مقابل لیدز بازی کردیم. 

 لیورپول با ۳ برد و یک تساوی از ۴ بازی  نخست با ۱۰ امتیاز در رده سوم قرار دارد و باید در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان در خانه به مصاف میلان برود.

برچسب ها: لیورپول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی