تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

۳/۶ میلیون دلار برای انیمیشن مرد عنکبوتی

«فانتزی شگفت‌انگیز شماره ۱۵» نخستین حضور مرد عنکبوتی در دنیای کمیک، سوپرمن را که تصور می‌شد تاکنون با بالاترین قیمت به‌فروش رفته، پشت‌سر گذاشت.

کد خبر: ۱۰۸۲۴۴
۱۵:۲۴ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

فروش بالای انیمیشن مرد عنکبوتی

دیدارنیوز ـ نیویورک تایمز نوشت، شاید سوپرمن از قدرتی فوق بشری و بینایی اشعه‌ایکس برخوردار باشد؛ اما مرد عنکبوتی، او را از میان برداشت. نسخه‌ای از نخستین حضور قهرمان کمپانی مارول کامیکس در حراجی هریتِیج به قیمت ۳.۶ میلیون دلار به فروش رسید.

این کتاب کمیک، «فانتزی شگفت‌انگیز شماره ۱۵» که هنگام انتشار در سال ۱۹۶۲ قیمتی برابر با ۱۲ سنت داشت، با این فروش سوپرمن را که پیش از این تصور می‌شد بالاترین قیمت فروش یک کتاب کمیک را داشته، پشت سر گذاشت.

در اوایل سال‌جاری، نسخه‌ای از «کمیک‌های اکشن شماره یک» مربوط به سال ۱۹۳۸ به‌طور خصوصی به قیمت ۳.۲۵ میلیون دلار فروخته شد. «فانتزی شگفت‌انگیز شماره ۱۵» نوشته استن لی، با تصویرسازی استیو دیتکو، در داستانی ۱۰ صفحه‌ای پیتر پارکر را به دنیا معرفی کرد و به چنان محبوبیتی رسید که بعد از آن، مجموعه کمیک مخصوص به‌خود را صاحب شد.

در این داستان، پیتر بعد از تجربه یک تراژدی شخصی که به او می‌آموزد «قدرتِ زیاد، مسئولیت زیادی به همراه می‌آورد» از فردی خودخواه به فردی ازخودگذشته تکامل پیدا می‌کند.

حراجی هریتیج در این‌باره گفت: نسخه «فانتزی شگفت‌انگیز شماره ۱۵» که به فروش گذاشته شد، کاملا نو بود و یکی از تنها ۴ نسخه‌ای است که اکنون وجود دارد.

لان آلن، نایب‌رئیس این حراجی گفت: «چه کتابی بهتر از محبوب‌ترین شخصیت کمپانی مارول برای شکستن رکورد وجود دارد؟» مرد آهنی نیز به‌زودی در حراج دیگری به فروش خواهد رفت.

منبع: همشهری
برچسب ها: انیمیشن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی