تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

۵ بدشانسی بزرگ پرسپولیس در مقابل استقلال تاجیکستان

پرسپولیس که قرار دو روز دیگر برابر استقلال تاجیکستان دیدار داشته باشد با ۵ بدشانسی محض رو به رو شده است که کار را سخت می‌کند.

کد خبر: ۱۰۸۲۴۲
۱۵:۱۶ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

5 بدشانسی بزرگ پرسپولیس در مقابل استقلال تاجیکستان

دیدارنیوز - پرسپولیس بعد از صدرنشینی مقتدرانه در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، حالا در مرحله یک هشتم نهایی باید به مصاف پدیده این فصل آسیا یعنی استقلال تاجیکستان برود. تیمی ناشناخته که توانست در گروهی که الهلال هم حضور داشت به عنوان تیم صدرنشین صعود کند. شاید خیلی‌ها روی کاغذ پرسپولیس را همین حالا در مرحله بعد ببینند ولی با توجه به بدشانسی‌هایی که پرسپولیس با آن مواجه شده، قطعا کار راحتی برای صعود نخواهد داشت.

اما بدشانسی‌های پرسپولیس چیست؟

۱- پرسپولیس یکی از دو صدرنشینی است که به جای روبرو شدن با یکی از تیم‌های دوم گروه‌های دیگر مجبور است با یک تیم صدرنشین بازی کند.

۲- پرسپولیس تنها تیم صدرنشین است که به عنوان میهمان باید مرحله یک هشتم نهایی را برگزار کند و نمی‌تواند میزبان باشد.

۳- در بین کل تیم‌های این مرحله، استقلال تاجیکستان تنها تیمی است که در ورزشگاه خانگی خود از چمن مصنوعی استفاده می‌کند و پرسپولیس مجبور است در همین زمین به مصاف میزبان خود برود. موضوعی که یکی از بزرگترین نگرانی‌های کادرفنی پرسپولیس محسوب می‌شود.

۴- یکی دیگر از بدشانسی‌های پرسپولیس در این مرحله این است که بازی این تیم مقابل استقلال تاجیکستان با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. در واقع این دیدار تنها بازی در این مرحله خواهد بود که تماشاگر خواهد داشت و پرسپولیس مجبور است مقابل هواداران حریف بازی کند.

۵- به غیر از موارد بالا یکی دیگر از مشکلات پرسپولیس این است که شاگردان یحیی گل محمدی در شرایط مسابقه قرار ندارند. لیگ ایران برخلاف لیگ‌هایی مثل تاجیکستان، امارات و عربستان تعطیل است و پرسپولیس مثل استقلال و تراکتور از شرایط بازی رسمی کاملا به دور هستند.

برچسب ها: پرسپولیس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
soroush
|
Italy
|
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۱
0
0
بابا پرسپولیس حذف میشه
تمامم
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی