تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

وزیر جهاد کشاورزی خبر داد: عرضه برنج خارجی و کاهش قیمت مرغ

سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی از ادامه عرضه برنج خارجی در صورت نیاز خبر داد و گفت: اعتماد به تشکل‌ها طی یک هفته گذشته قیمت مرغ را کاهش داد.

کد خبر: ۱۰۸۲۱۸
۱۴:۱۸ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

کاهش قیمت مرغ

دیدارنیوز ـ سید جواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی پس از نشست مشترک با جمعی از نمایندگان مجلس در خصوص تنظیم بازار کالا‌های اساسی افزود: طی این نشست، گزارشی از نحوه تأمین و تنظیم کالا‌های اساسی به نمایندگان ارائه و دغدغه‌های آن‌ها نیز شنیده شد.

وی اضافه کرد: همه تلاش وزارت جهاد کشاورزی این است که با کمک انجمن‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی، بازار را کنترل و مدیریت کند.

وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه طی روز‌های گذشته با تشکل‌های بخش کشاورزی جلساتی در خصوص تامین و توزیع کالا‌های اساسی برگزار شد، گفت: این جلسات در آینده نیز قطعا استمرار خواهد یافت.

وی همچنین تعدیل قیمت مرغ در هفته گذشته را نتیجه اعتماد به تشکل‌های بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: معتقدم ظرفیت و قدرت تشکل‌ها باید در تنظیم بازار به کار گرفته شود.

ساداتی نژاد تامین برنج و کنترل قیمت آن را دیگر دغدغه‌های اصلی نمایندگان خواند و گفت: عرضه برنج خارجی در صورت نیاز از سوی شرکت بازرگانی دولتی ادامه خواهد یافت تا قیمت برنج در بازار کنترل شود.

وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه تولید برنج ایرانی به دلیل خشکسالی ۱۸ درصد کاهش یافته است، گفت: برنج ایرانی به دلیل وضعیت عرضه و تقاضا در بازار افزایش قیمت داشته است، اما قیمت برنج خارجی را در بازار کنترل می‌کنیم.

برچسب ها: قیمت مرغ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی