تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

کیه‌لینی: رونالدو در یووه تمام شد

کاپیتان تیم یوونتوس که حالا این تیم در وضعیت بدی قرار گرفته است به هم تیمی‌هایش هشدار داد دوران رونالدو در این تیم به پایان رسیده است.

کد خبر: ۱۰۸۱۷۹
۱۲:۲۴ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

کیه‌لینی: رونالدو در یووه تمام شد

دیدارنیوز - بیانکونری دیشب و در نیمه اول با گلزنی آلوارو موراتا  از ناپولی پیش افتاد، اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و ماتئو پولیتانو و کالیدو کولیبالی دو بار برای ناپولی موفق به گلزنی شدند تا در نهایت یوونتوس دومین شکست متوالی خود را متحمل شود.  جورجو کیه لینی، کاپیتان باتجربه یوونتوس در پایان این دیدار مدعی شد بیانکونری عملکرد خوبی برابر ناپولی داشته و مستحق کسب حداقل یک امتیاز بوده است.

 جورجو یه لینی گفت: "تیم در طول بازی متحد بود و بنابراین ما باید از عملکرد خودمان راضی  بوده و به این نمایش افتخار کنیم. ما شایسته این بودیم که در خانه ناپولی نتیجه بگیریم، اما حالا تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که بیشتر کار کرده و کمتر صحبت کنیم. ما می دانستیم که در این فصل مشکلاتی وجود خواهد داشت، اما شاید تصور نمی کردیم بعد از سه بازی در این شرایط قرار بگیریم.

توصیه به  مکس آلگری؟ ما باید تلاش بیشتری داشته و مانند یک تیم باشیم. با این وجود من احساس می کنم ما در دیدار مقابل حداقل مستحق یک تساوی بودیم. یوونتوس شرایط خاصی را پشت سر گذاشته و ما به تدریج به جایگاه اصلی خود باز خواهیم گشت.

تاثیر جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس؟ وقتی بازیکنی در رده جهانی مثل کریستیانو در اختیار دارید تیم در خدمت او بازی می کند. ما باید از کریستیانو به خاطر تمام کارهایی که او در این سالها در یوونتوس انجام داد سپاسگزار باشیم، اما ما به کار خود ادامه می دهیم. حالا آینده یوونتوس معطوف به پائولو دیبالا خواهد بود. در دو سال گذشته و به دلیل حضور رونالدو، آمار گلزنی دیبالا کاهش پیدا کرد، اما حالا او بازیکن اصلی تیم است و همه این موضوع را متوجه میی شوند."

منبع: ورزش 3
برچسب ها: یوونتوس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی