تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

فرشید اسماعیلی چرا قراردادش با استقلال امضا نشد؟

هافبک تیم استقلال که هنوز قراردادش را با تیم استقلال تمدید نکرده است هنوز منتظر تصمیم سران باشگاه استقلال است تا قراردادش را تمدید کند.

کد خبر: ۱۰۸۱۶۲
۱۱:۱۸ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

فرشید اسماعیلی چرا قراردادش با استقلال امضا نشد؟

دیدارنیوز - این احتمال وجود دارد فرشید اسماعیلی بعد از بازی با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا جلسه ای با مدیران این باشگاه برگزار کند.

فرهاد مجیدی قبل از سفر استقلال به امارات از مدیران باشگاه درخواست کرد قرارداد فرشید اسماعیلی تمدید شود اما علی اصغر ملکیان در مصاحبه ای ادعا کرد مصوبه هیات مدیره این است قرارداد این بازیکن تمدید نشود، آن هم هیات مدیره ای که خودش، احمد مددی و پرویز مظلومی در آن حضور دارند و با کمترین تعداد ممکن اداره می شود.

در این بین شنیدیم فرشید اسماعیلی برای انتخاب تیم فصل آینده خود دست نگه داشته است چرا که این احتمال وجود دارد بعد از بازی با الهلال جلسه ای بین او و مدیران استقلال برگزار شود.

با این شرایط به نظر می رسد بعد از بازگشت استقلال از امارات، فرشید اسماعیلی در مورد آینده اش تصمیم گیری خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی