تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

لژیونر ایرانی برابر صدرنشین ۵ تایی شد!

محمد محبی لژیونر تازه وارد فوتبال ایران که عضو تیم سانتاکلارا پرتغال است در هفته پنجم برابر صدرنشین این لیگ متحمل شکست سنگینی شدند.

کد خبر: ۱۰۸۱۲۶
۰۸:۴۶ - ۲۱ شهريور ۱۴۰۰

لژیونر ایران

دیدارنیوز - در ادامه مسابقات هفته پنجم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال سانتا کلارا در حالی که محمد محبی را برای نخستین بار در فهرست و نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۲۱:۳۰ شنبه شب در استادیوم دِ سائو میگل با تیم صدرنشین و بدون شکست بنفیکا دیدار کرد.

یاران محبی که پس از دو شکست و یک مساوی، در بازی هفته قبل لیگ برتر پرتغال به برتری رسیده بودند، در مسابقه امشب مقابل بنفیکا نتوانستند کاری از پیش ببرند و باخت سنگینی را متحمل شدند.

بنفیکا که در چهار مسابقه این فصل موفق به کسب پیروزی شده بود، در دیدار مقابل سانتا کلارا نیز این روند را به بهترین شکل و با برتری ۵ بر صفر ادامه داد تا صدر جدول لیگ برتر پرتغال را حفظ کند و یاران محبی نیز با ۴ امتیاز به رتبه سیزدهم سقوط کنند.

محمد محبی در شرایطی از دقیقه ۵۹ بازی امشب مقابل بنفیکا به ترکیب سانتا کلارا اضافه شد که تیمش تا پیش از حضور این مهاجم ایرانی در زمین، سه گل دریافت کرده بود.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: محمد محبی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی