تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
سه تیم ایران در لیگ قهرمانان آسیا

استقلال و پرسپولیس در آرامش، تراکتور در برزخ!

به زودی سه تیم پرسپولیس، تراکتور و استقلال در میدان لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهند رفت در حالی که هر سه تیم با چهره‌ای متفاوت از مرحله مقدماتی بازی خواهند کرد.

کد خبر: ۱۰۸۱۰۷
۱۷:۱۲ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

استقلال و پرسپولیس در آرامش، تراکتور در برزخ!

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: سه تیم فوتبال ایران خود را برای بازی مهم در مرحله یک هشتم نهایی آماده می‌کنند در حالی که پرسپولیس، استقلال و تراکتور هر یک در شرایط متفاوتی به سر می‌برند. پرسپولیس به دوشنبه رفته تا روز سه‌شنبه با استقلال تاجیکستان بازی کند، استقلال در دوبی به سر می‌برد تا دوشنبه به مصاف الهلال عربستان برود و تراکتور نیز بالاخره با اعلام لیست ۱۶ نفره خود برای بازی با النصر، به ماجرای اغو این بازی پایان داد.

از دوبی تا دوشنبه

استقلال که قرار است دوشنبه شب به عنوان اولین تیم ایرانی پا به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بگذارد، چند روزی است که در دوبی اردو زده و در باشگاه الوصل در جست‌و‌جوی راهی برای مقابله با تیم پرستاره الهلال می‌گردد. امروز در تهران باشگاه استقلال رسما اعلام کرد مهدی پاشازاده به عنوان معاون ورزشی باشگاه انتخاب شده است.

این اتفاق در حالی رخ داده که تیم به دور از هیاهو در دوبی به سر می‌برد و سعی دارد به دلیل حساسیت بازی، کاملا از ماجرا‌های تهران دور بماند. هر چند به لحاظ فوتبالی شانس پیروزی الهلال بیش از استقلال است، اما اگر روز استقلال باشد احتمال شکست دادن آبی عربستان از سوی آبی ایران وجود دارد.

استقلال و پرسپولیس در آرامش، تراکتور در برزخ!

در دوشنبه پایتخت تاجیکستان نیز پرسپولیس مشغول هم‌هوایی با این شهر است تا سه‌شنبه شب به مصاف استقلال سرخ‌پوش این شهر برود. تست کرونای پرسپولیس‌ها همگی منفی شده و به این ترتیب همه بازیکنان این تیم آماده رویارویی با مرموزترین تیم این فصل لیگ قهرمانان آسیا بروند. به نظر می‌آید در میان سه تیم ایرانی حاضر در مرحله یک هشتم نهایی، پرسپولیس بهترین قرعه و آسان‌ترین بازی را داشته باشد، اما قطعا کادر فنی تیم به شدت مراقب است که این خیال و خواب خرگوشی، به تیم ضرر نزند.

افشین پیروانی در گفتگو با یکی از روزنامه‌ها و همچنان در رجزخوانی با استقلال تهران گفته است: «فصلی که شکست دادن استقلال آغاز شود قطعا پایانش قهرمانی است!»

تراکتور در برزخ

اما ماجرای تیم تراکتور متفاوت از دو تیم تهرانی است. تی‌تی‌ها بعد از شوک بزرگی که با اعلام انصراف برای هواداران خود به وجود آوردند، ناگهان با موجی از نگرانی در تبریز مواجه شدند که شاید مورد نظرشان هم بود. به نظر می‌رسد تراکتور و زنوزی با اعلام این تصمیم غیرمنتظره، سعی کردند توجه مردم تبریز و آذربایجان را به سوی خود جلب کنند. این شگرد تا حدی هم موثر واقع شد و این طور که خبر از تبریز می‌رسد هواداران این تیم خواسته بودند که هر طور شده، تیم به مصاف النصر برود حتی اگر با گل زیاد بازی را ببازد!

دلخوری هواداران از تصمیم زنوزی مبنی بر واگذاری تراکتور، باعث شد دوباره او وارد میدان شود. برای کاهش حواشی نیز باشگاه تراکتور با فراز کمالوند قطع همکاری کرد و ضمن حفظ اکبر ایمانی بازیکن نمادین این باشگاه، فیروز کریمی را نیز دوباره به عنوان سرمربی معرفی کرد تا شاید تجربه آقا فیروز در جام باشگاه‌های آسیا و قهرمانی او با پاس، موتور محرکی برای این تیم برای مواجهه با النصر ۶۵ میلیون دلاری باشد.

استقلال و پرسپولیس در آرامش، تراکتور در برزخ!

تراکتور امروز فهرست ۱۶ نفره تیم خود را برای مسابقه بزرگ با النصر منتشر کرد و به این ترتیب هواداران نگران و کم‌طاقت تراکتور کمی آرام شدند. گفته شده که زنوزی چند روزقبل به کمالوند و نظمی گفته که تیم را تا نیم فصل به هر شکل ممکن بکشانند تا او فرصت کند به تدریج بدهی بسیار سنگین ۳۸۰ میلیارد تومانی را تسویه کند و بعد از آن دوباره این تیم به مسیر قبلی خود بازگردد و بلکه بتواند خود را در جمع برترین‌های ایران ببیند؛ بنابراین از تراکتور نباید انتظار نتیجه مقابل النصر را داشت، هر چند که شکست با گل خورده زیاد هم ممکن است همه این رشته‌ها را پنبه کند!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۰
0
0
پول بیت المال خوب ارامش میدهد
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی