تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

حمله هواداران آبی تهران به آبی پوشان عربستان

الهلال که قرار است در لیگ قهرمانان آسیا در دوبی به دیدار استقلال تهران برود، از امروز جنجال هواداری میان این دو تیم آغاز شده و هواداران استقلال به صفحه اینستاگرامی باشگاه الهلال حمله کردند.

کد خبر: ۱۰۸۰۱۸
۱۱:۵۱ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

حمله هواداران آبی تهران به آبی پوشان عربستان

دیدارنیوز - رویارویی استقلال و الهلال در حالی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد که هواداران استقلال از صبح جمعه تقابل خود با نماینده عربستان را استارت زدند و با حضور در صفحه مجازی رسمی باشگاه الهلال در اینستاگرام کری خوانی خود برای عربستانی‌ها را آغاز کردند.

اغلب استقلالی‌ها به زبان فارسی در آخرین پست باشگاه الهلال کری خوانی کرده‌اند و بعضی از آنها نیز ابتکار به خرج داده و شعارهای خودشان را به عربی و انگلیسی ترجمه کرده‌اند.

استقلالی‌ها به الهلال هشدار داده‌اند که دوشنبه شب ثابت می‌کنند کدام تیم آقای فوتبال آسیا هستند.

جالب است بدانید چند نفر از فوتبال‌دوستان ایرانی نیز زیر آخرین پست باشگاه الهلال کامنت گذاشته و مدعی شده‌اند اگرچه طرفدار پرسپولیس هستند ولی دلشان می‌خواهد نماینده ایران مقابل حریف عربستانی به پیروزی برسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی