تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
انتقاد از خودروسازان داخلی

پلیس: سرقت خودرو‌های داخلی به‌شدت آسان است

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت گفت: سرقت خودرو‌های تولید داخل و محتویات داخل آن برای سارقان به‌شدت آسان است و متاسفانه درباره ایمنی خودرو‌ها اقدامی آنطور که باید و شاید انجام نشده است.

کد خبر: ۱۰۸۰۱۷
۱۱:۴۹ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

انتقاد پلیس از خودروسازان داخلی

دیدارنیوز ـ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: در تمام دنیا موضوع تقویت ایمنی خودرو‌ها توسط شرکت‌ها و کارخانه‌های خودروسازی باب شده است و روی این موضوع در حال انجام فعالیت‌های ویژه هستند.

وی افزود: یکی دیگر از مباحث مهمی که خودروساز‌های دیگر کشور‌ها به آن توجه دارند این است که روی ایمن کردن خودروهایشان در بحث جلوگیری از سرقت خود وسیله نقلیه و همچنین اقلام داخل آن مانند ضبط، رینگ و... نیز اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند.

سردار رحیمی تصریح کرد: اگر کاپوت خودروی خارجی را بالا بزنید و داخل موتور آن را بررسی کنید متوجه می‌شوید که هر سال نسبت به سال قبل تفاوت‌هایی در نوع و مدل خودرو‌ها ایجاد می‌شود.

وی افزود: توقع ما از خودروسازان داخلی این است که در بحث ایمنی و کاهش تلفات در بحث رانندگی، کیفیت تولیدات خود را افزایش بدهند.

رئیس پلیس تهران گفت: سرقت خودرو‌های تولید داخلی و محتویات داخل آن برای سارقان به شدت آسان است و متاسفانه درباره ایمنی خودرو‌ها اقدامی آنطور که باید و شاید انجام نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی