تیتر امروز

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

آسوشیتدپرس تصاویر ماهواره‌ای آسیب حمله ایران به پایگاه اسرائیلی را منتشر کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

انتقاد کلوپ از برگزاری دو سال یکبار مسابقات جام جهانی

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول، اعلام کرد برگزاری دو سال یکبار جام جهانی، فرصت آماده سازی بازیکنان در تابستان گرفته می‌شود البته صحبت‌های من چندان اهمیت ندارد.

کد خبر: ۱۰۷۹۹۹
۱۰:۵۳ - ۲۰ شهريور ۱۴۰۰

انتقاد کلوپ از برگزاری دو سال یکبار مسابقات جام جهانی

دیدارنیوز - لیورپول شروع نسبتاً خوبی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داشته و در سه بازی ابتدایی خود هفت امتیاز کسب کرده است. در همین راستا شاگردان یورگن کلوپ یکشنبه شب در هفته چهارم رقابت‌ها به مصاف لیدزیونایتد خواهند رفت؛ تیمی که از سه بازی ابتدایی خود تنها دو امتیاز کسب کرده است.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، درباره تقابل با لیدز یونایتد گفت: "مشتاقانه منتظر تقابل با آن‌ها هستم چرا که به من گفته اند جو ورزشگاه آن‌ها فوق العاده است. ما فصل گذشته دو مسابقه برابر آن‌ها انجام دادیم که بسیار دشوار بود چرا که آن‌ها در دفاع عالی عمل می‌کردند. آن‌ها تیم خوبی هستند، اما در عین حال ما هم در فرم فوق العاده‌ای به سر می‌بریم. "

یورگن کلوپ درباره حواشی به وجود آمده درباره غیبت بازیکنان برزیلی این تیم نیز گفت: "وضعیت فیرمینو که مشخص است و به دلیل مصدومیت او را در اختیار نخواهیم داشت، اما در مورد بازیکنان دیگر شرایط خیلی عجیب است. در واقع بازیکنان دوست دارند برای تیم ملی کشورشان به میدان بروند و باشگاه‌ها هم مایل هستند این اجازه را به آن‌ها بدهند، اما امکان چنین اتفاقی وجود ندارد آن هم به این دلیل است که بازیکنان بعد از بازگشت باید ۱۰ روز قرنطینه شوند.

در ملاقاتی که با آرسن ونگر داشتم او برنامه‌های جام جهانی را به من نشان داد و درست در همان لحظه پیامی برای من ارسال شد مبنی بر این که بازیکنان ما در رابطه با قرنطینه ۱۰ روزه هیچ معافیتی نخواهند داشت. از طرفی برزیل امروز سومین بازی خود را هم پیروز شد، اما آن‌ها هنوز شکایت می‌کنند و ناراضی هستند. "

کلوپ در پایان پیرامون برنامه فشرده مسابقات نیز گفت: " برنامه مسابقات در هیچ ورزشی به اندازه فوتبال اینقدر بی رحم و سخت نیست. البته مردم معتقد هستند که این فقط به خاطر پول است، اما ما می‌دانیم که چرا شرایط اینگونه رقم خورده است. این مسئله به خاطر علاقه زیاد ما به فوتبال است که نتیجه آن پول زیاد هم هست.

در مورد اینکه گفته می‌شود ممکن است جام جهانی دوسال یکبار برگزار شود باید توجه داشت که در صورت رخ دادن این اتفاق بازی‌های اروپایی نیز این گونه برگزار خواهد شد و در این صورت بازیکنان نمی‌توانند فرصتی برای استراحت در تابستان داشته باشند. از طرفی فرصت برای بازی‌های پیش فصل نیز کاهش خواهد یافت و این شرایط خوبی نیست. البته این را هم بگویم که صحبت‌های من اهمیت چندانی ندارد چراکه کسی آن‌ها را نمی‌شنود. "

منبع: ورزش 3
برچسب ها: یورگن کلوپ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی