تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

امیرعلی کوچولو با کمک اورژانس 115 چشم به دنیا گشود

امروز_جمعه 19 شهریور_ به دنبال گزارش وضعیت اورژانسی مادر باردار در شهر رشت، سریعا" کارشناسان اورژانس پایگاه شماره 20 استان...

کد خبر: ۱۰۷۹۶۳
۱۹:۵۳ - ۱۹ شهريور ۱۴۰۰

 

 

  امروز_جمعه 19 شهریور_ به دنبال گزارش وضعیت اورژانسی مادر باردار در شهر رشت، سریعا" کارشناسان اورژانس پایگاه شماره 20 استان، به محل مورد نظر اعزام شدند.

 

 مادر باردار 31 ساله که تجربه اولین بارداری اش بود، ناگهان دچار دردهای زایمان شد و حین رسیدن پرسنل اورژانس گیلان مراحل زایمان را به سرعت طی کرد، نوزاد عجول با کمک اورژانس 115 به دنیا آمد. 

پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط پرسنل اورژانس، مادر و نوزاد(امیر علی کوچولو) با حال عمومی خوب به بيمارستان الزهرا رشت منتقل شدند.

 شایان ذکر است مادر باردار شروع درد های زایمانی را علاوه بر اورژانس به مامای خود نیز اطلاع داد و مراحل زایمان در کنار ماما و اورژانس 115(آقایان عادلی راد و امجدی) با موفقیت طی شد. 

 

روابط عمومی مرکز اورژانس گیلان

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی