تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

باورنکردنی؛ احتمال حضور پرسپولیس در جام باشگاه‌های جهان!

در صورت میزبانی کره جنوبی در تورنمنت جام باشگاه‌های جهان ممکن است پرسپولیس ایران نیز در این مسابقات حضور پیدا کند.

کد خبر: ۱۰۷۹۲۴
۲۳:۲۳ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۰

پرسپولیس در جام باشگاه‌های جهان!

 

دیدارنیوز: بر مبنای آخرین اخبار، ژاپن از میزبانی مسابقات جام باشگاه‌های جهان انصراف داده است. احتمالاً در کل قاره کهن پرسپولیسی‌ها خوش‌حال‌ترین افراد از شنیدن این خبر باشند چرا که انتظار می‌رود فیفا کره جنوبی را به‌عنوان میزبان این مسابقات انتخاب کند که در این‌ صورت اولسان هیوندای به‌عنوان تیم میزبان در مسابقات حاضر خواهد شد و پرسپولیس ایران به‌عنوان نایب‌قهرمان آسیا جواز حضور در این تورنمنت باشگاهی فوتبال جهان را به دست می‌آورد.

 کشور ژاپن که مسابقات المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ را بعد از یک‌سال تعویق در شهر توکیو برگزار کرد حالا اعلام کرده به دلیل شرایط کرونایی قادر به میزبانی جام باشگاه‌های جهان نخواهد بود.

گمانه‌زنی‌ها در خصوص انتخاب میزبان جایگزین آغاز شده و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که کره جنوبی به‌عنوان میزبان انتخاب شود که اگر این اتفاق بیفتد و پرسپولیس در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا کند نامش به‌عنوان دومین تیم ایرانی حاضر در این مسابقات ثبت خواهد شد.

پیش‌ از این سپاهان توانسته بود در تورنمنتی که به میزبانی کشور ژاپن و تیم اوراوا رِدز انجام‌شده بود در این رقابت‌ها حضور یابد که آن فصل تیم میلان ایتالیا قهرمان مسابقات شد. حال باید دید برای این دوره از مسابقات چه سرنوشتی در انتظار تیم ایرانی خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی