تیتر امروز

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار اردن؛ نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

مهدی هاشمی و حسین فریدون از ابتدای محکومیت چند روز مرخصی رفته‌اند؟

نماینده خمینی‌شهر در مجلس با اشاره به مرخصی نسبتاً طولانی مهدی هاشمی از زندان اوین از سال گذشته تاکنون خواستار اطلاع‌رسانی قوه قضاییه درباره میزان مرخصی‌های اعطایی به او و حسین فریدون بردار رئیس جمهور سابق شد.

کد خبر: ۱۰۷۸۲۹
۱۳:۲۱ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

مهدی هاشمی و حسین فریدون از ابتدای محکومیت چند روز مرخصی رفته‌اند؟

دیدارنیوز - حجت‌الاسلام محمدعلی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی با  اشاره به مرخصی نسبتاً طولانی مهدی هاشمی از  زندان اوین اظهار داشت:  احساس ژن برتر دردی است که در طول تاریخ همواره مستکبران عالم احساس می‌کرده‌اند و متأسفانه در نظام ما هم این خودبزرگ‌بینی در برخی وجود دارد.

وی افزود: با وجود اینکه رفتار‌های سوء  ژن‌های برتر در طول ۴۲ سال گذشته علنی شده و مردم از ماهیت پلید این خودبرتربینی‌ها مطلع شده اند، اما با این حال این افراد از این کار خود خجالت نکشیده و همچنان آن را دنبال می‌کنند.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: باید جبهه حق همواره در برابر جبهه باطل ایستادگی کرده و مانع از خودبرتربینی‌های برخی ژن‌ها شود.

نقدعلی عنوان کرد: هیچ توجیهی برای اینکه یک فرد در جامعه تافته جدابافته شود و قانون را تمکین کند وجود ندارد این در حالی است که شنیده‌ایم مهدی هاشمی در ماه‌های سال گذشته در مرخصی از زندان اوین به سر می‌برد و با وجود اینکه این مرخصی تمام شده، اما خود را به زندان معرفی نکرد و این رفتار خلاف قانون وی رسانه‌ای شد که از رئیس قوه قضاییه‌ می‌خواهیم دستور جدی قانونی با این زندانی را صادر کند و به دلیل اینکه روز‌های زیادی را بدون مجوز از حضور در زندان استنکاف کرده  را پرونده جدید قضایی برای تشکیل شده و اقدامات قانونی در این باره صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مردم از مسئولان سؤال می‌کنند که تاکنون حسین فریدون و مهدی هاشمی چند روز در زندان بوده و چند روز مرخصی گرفته‌اند و باید قوه قضاییه در این باره شفاف‌سازی‌های لازم را انجام دهد، خاطرنشان کرد: بعد از بازدید اعضای کمیسیون اصل ۹۰ باید گزارش آن‌ها جهت تنویر افکار عمومی در صحن علنی مجلس قرائت شود.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی