تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اضافه شدن یک قابلیت جدید به واتس‌آپ

اپلیکیش واتس‌آپ با اضافه کردن یک قابلیت جدید که به حفظ حریم خصوصی کاربران کمک می‌کند، شاید بتواند تاحدودی انتقاد‌هایی که اخیرا به سیاست‌های این پیان‌رسان وارد بود را خنثی کند.

کد خبر: ۱۰۷۷۹۳
۱۰:۴۰ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

قابلیت جدید واتس‌آپ

دیدارنیوز ـ واتس‌اپ اخیرا به دلیل سیاست‌های حریم خصوصی خود هدف انتقاد قرار گرفته است، اما ممکن است به روزرسانی آتی این پیام رسان به کاربران کنترل بیشتری روی تنظیمات حریم خصوصی فراهم کند.

واتس‌اپ چند سال پیش تنظیمات حریم خصوصی جدیدی معرفی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تنظیمات مربوط به این که چه کسانی می‌توانند تصویر پروفایل آن‌ها را مشاهده کنند، درباره (About) و آخرین بازدید (Last Seen) را تغییر دهند. هر کدام از این موارد می‌تواند بین گزینه‌های «همه»، «تماس‌های من» یا «هیچکس» تنظیم شود که سطح کنترل بالایی نبود. اما اکنون اپل پارامتر جدیدی برای «آخرین بازدید» معرفی کرده که «تماس‌های من بجز» (My Contacts Except) نام دارد و به کاربران امکان می‌دهد تماس‌های خاصی که مایل نیستند آخرین حضور آنلاین آن‌ها را مشاهده کنند را بلاک کنند.

وب سایت WaBetaInfo اسکرین شاتی از iOS را به عنوان مدرک اثبات این قابلیت منتشر کرده با این حال خاطرنشان کرده که قابلیت جدید نهایتا در هر دو نسخه iOS و اندروید واتس‌اپ عرضه می‌شود. این پارامتر‌ها همچنین برای تنظیمات «تصویر پروفایل» و «درباره»، قابل کاربرد خواهد کرد. طبق این اسکرین شات، اگر شما تنظیمات آخرین حضور را برای فردی بلاک کنید، در مقابل شما هم نمی‌توانید آخرین حضور وی را مشاهده کنید.

بر اساس گزارش انگجت، این وب سایت فناوری خاطرنشان کرده که قابلیت مذکور همچنان در دست طراحی است و بنابراین ممکن است در به روزرسانی آینده عرضه شود یا کنار گذاشته شود. به نظر می‌رسد این قابلیت یک تنظیمات منطقی است که باید پیش از این در اپلیکیشن واتس‌اپ گنجانده می‌شد.

منبع: شفقنا
برچسب ها: واتس آپ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی