تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

آژانس انرژی اتمی از جواب ندادن ایران به سوالات انتقاد کرد

مدیرکل آزانس انرژی اتمی نگرانی عمیقی بابت چهار مکانی که ایران به آژانس گزارش نکرده است دارد و مسائل همچنان حل نشده باقی بماند.

کد خبر: ۱۰۷۷۷۱
۰۸:۴۱ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۰

آژانس انرژی اتمی

دیدارنیوز - به نقل از رویترز، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز سه‌شنبه در گزارش خود از ناکامی پیاپی ایران در پاسخ‌گویی نسبت به ذرات اورانیوم یافت شده در سایت‌های هسته‌ای اعلام نشده ایران انتقاد کرد.

آژانس اتمی در یکی از دو گزارش فصلی خود آورده است: مدیرکل آژانس نگرانی عمیقی نسبت به این دارد که مسائل پادمانی فوق‌الذکر در رابطه با چهار مکان در ایران که به آژانس گزارش نشده بودند همچنان حل نشده باقی مانده‌اند.

گزارش محرمانه رافائل گروسی، مدیرکل آژانس اتمی به کشورهای عضو یک هفته پیش از جلسه آتی شورای حکام منتشر شده است.

در گزارش دوم آمده است که ایران باید "بدون تاخیر" مشکلات مرتبط با سایت‌ها در ایران از جمله سوال‌ها درخصوص چهارمین مکانی که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از آنجا بازدید نکرده را حل کند.

وال استریت ژورنال نیز در خبری آورده است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گزارش خود نوشته که ایران به بازرسان آژانس اتمی اجازه دسترسی به برخی سایت‌های هسته‌ای را نداده و درحال گسترش فعالیت‌های هسته‌ای‌اش است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی