تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ضدواکسن‌ها نخست‌وزیر کانادا را سنگ‌باران کردند

جاستین ترودو، نخست‌وزیر کانادا در جریان یک تجمع ضد واکسن در کارزار انتخاباتی خودش در استان انتاریو با پرتاب سنگ مواجه شد.

کد خبر: ۱۰۷۷۵۶
۱۶:۳۰ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

ضدواکسن‌ها نخست‌وزیر کانادا را سنگ‌باران کردند

دیدارنیوز - به نقل از پایگاه بیزنس اینسایدر، نخست‌وزیر کانادا که دوباره نامزد انتخابات شده است، در آستانه انتخابات سراسری ۲۰ سپتامبر کارزار برگزار کرده بود.

براساس تصاویری که در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است، زمانی که نخست‌وزیر کانادا می‌خواهد وارد اتوبوس انتخاباتی خود شود، اشیاء کوچکی به سمت او پرتاب می‌شود. ترودو گفت که آسیبی ندیده است و این حادثه را با زمانی مقایسه کرد که شخصی دانه‌های کدو تنبل به سمت او پرتاب کرد.

طبق گزارش واشنگتن پست، ترودو بعدا به خبرنگارانی که در هواپیمای کمپین حزب لیبرال حضور داشتند گفت که "کمی سنگ‌ریزه بود، چیز مهمی نیست."
همچنین خبرنگار سی.تی.وی در پیامی توییتری گفت که دو تن از اعضای این تیم رسانه‌ای مورد اصابت سنگ‌ریزه قرار گرفتند، اما متحمل آسیبی نشدند.  

ترودو در حال حاضر بابت تصمیمش برای ملزم کردن تمام کارکنان دولتی فدرال و تمام مسافران هوایی و ریلی داخلی به واکسینه شدن، مگر با معافیت پزشکی، مورد انتقاد شدید قرار دارد.  
معترضان ضد واکسن در چندین تجمع انتخاباتی او حاضر شده‌اند که دو مورد آن در انتاریو بوده است. براساس گزارش سی.بی.اس، ماه گذشته یکی از گردهمایی‌های انتخاباتی ترودو در انتاریو بابت نگرانی امنیتی از حضور این معترضان لغو شد.

طبق گزارش سی.تی.وی، نخست‌وزیر کانادا دوشنبه تاکید کرد که با وجود مخالفت آنچه "مردم ضد واکسن" خواند، از تصمیمش عقب‌نشینی نمی‌کند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: جاستین ترودو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی