تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

چمران امروز هم در جلسه شورای شهر غیبت داشت!

امروز جلسه شورای شهر تهران باز هم بدون حضور رییس شورا برگزار شد. نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران در اینباره گفت: آقای چمران باید استراحت کنند تا زودتر بهبودی کامل را پیدا کنند.

کد خبر: ۱۰۷۷۲۸
۱۴:۲۷ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

دلیل غیبت مجدد چمران در شورای شهر

دیدارنیوز ـ مهدی چمران رییس شورای شهر تهران امروز هم در دهمین جلسه شورای شهر حاضر نشد، این موضوع را از علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران پیگیری کردیم.

نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به غیبت مجدد مهدی چمران رییس شورای شهر تهران در جلسه امروز اظهار کرد: آقای چمران باید استراحت کنند تا زودتر بهبودی کامل را پیدا کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا چمران در جلسه گذشته پس شرکت کردند؟، گفت:آقای چمران در جلسه هفته گذشته به دلیل اهمیت موضوع و تقدیم حکم شهردار و تجدید دیدار با اعضا و خبرنگاران تشریف آوردند.

همچنین در ادامه ناصر امانی عضو شورای شهر تهران هم در این باره تاکید کرد: آقای چمران کاملا حال عادی و سرحالی دارند، اما تحت درمان هستند پزشکان توصیه کردند که استراحت کنند.

امانی در پاسخ به این سوال که آیا آقای چمران مبتلا به کرونا شده است؟ گفت: خیر و تنها کسالت دارند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی