تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بایدن بی‌کفایت‌ترین رئیس جمهور تاریخ ایالت متحده آمریکاست

افسر بازنشسته تیم عملیات ویژه انگلیس گفته است، جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا بی کفایت‌ترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست که با تروریست‌ها دوست شده است.

کد خبر: ۱۰۷۷۱۱
۱۳:۱۰ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

بایدن بی‌کفایت‌ترین رئیس جمهور تاریخ ایالت متحده آمریکاست

دیدارنیوز - به نقل از پایگاه واشنگتن اگزماینر، ترور کولت، افسر بازنشسته تیم عملیات‌های ویژه که از ملکه انگلیس و جورج بوش نشان گرفته است، گفت: ۶۵۰۰ نفر مردند، از جمله ۳۰۰۰ فردی که در برج‌های دوقلو جانشان را از دست دادند و ما نتوانستیم حتی به یک چیز دست پیدا کنیم.  

او گفت: بایدن ۲۰ سال کار را در کمتر از ۲۴ ساعت نابود کرد.

این افسر بازنشسته به مدت ۲۰ سال در بوسنی، عراق و افغانستان حضور داشت و در ۱۷۸ مورد درگیری با دشمن شرکت کرد و از سه انفجار هم جان سالم به در برد. ملکه انگلیس یکی از عالی‌ترین نشان‌های افتخار بریتانیا را بابت نجات جان متحدان حین یک حمله به او اعطا کرد. همچنین جورج بوش، رئیس جمهوری اسبق آمریکا در ضیافت کاخ سفید یک نشان ریاست جمهوری را به او اعطا کرد.

ترور کولت به واشنگتن اگزماینر گفت: بایدن بی کفایت‌ترین رئیس جمهوری در تاریخ ایالات متحده است. او با تروریست‌ها دوست شده است. کاخ سفید دوست غرب نیست. ریاست جمهوری او یک خطر است.

این افسر انگلیسی گفت که با تعداد زیادی از ژنرالهای انگلیس و افسران عملیاتهای ویژه درباره بایدن صحبت کرده و همگی آنها اتفاق نظر دارند که هیچکس نمیتواند منطق او را متوجه شود. کولت گفت: معتقدیم تهدید بایدن برای غرب به مراتب بسیار بیشتر از طالبان است. بی شک او به ما خیانت کرد.

این اظهارات به دنبال انتشار صحبت‌های تونی بلر، نخست وزیر پیشین انگلیس مطرح میشود که گفته بود اروپا و ناتو باید زمانی که آمریکا تمایلی ندارد، برای اقدام وارد عمل شوند. بلر یکی از چندین سیاستمدار انگلیسی است که از مدیریت بایدن در روند خروج از افغانستان انتقاد میکند، خصوصا اینکه گزارش شد کاخ سفید به مدت ۳۶ ساعت تماسهای بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس را در بحبوحه اغتشاش افغانستان نادیده گرفت. پارلمان انگلیس از بایدن انتقاد کرد.

در خصوص روابط آتی با آمریکا، ترور کولت با تاکید بر صحبتهایش با رهبران نظامی و احساسات مردمی گفت که هرگونه همکاری نظامی با متحدان غربی آن احتمالا تا زمان انتخاب یک رئیس جمهوری جدید به پایان میرسد. او گفت: نمیدانیم او برنامه اش چیست. چرا باید به شخصی کمک کنیم که به ما پشت کرد؟ او برای همیشه این در را بسته است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: جو بایدن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی