تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بازگشت مددی به صندلی مدیریت در روز اعتراض هواداران مقابل وزارت ورزش

در حالی که احمد مددی مدیرعامل پرحاشیه استقلال به صندلی مدیریت این باشگاه برگشته، تعدادی از هواداران این باشگاه مقابل وزارت ورزش به دلیل اتفاقات این روزهای تیم محبوشان مقابل وزارت ورزش تجمع کردند.

کد خبر: ۱۰۷۶۹۷
۱۲:۱۳ - ۱۶ شهريور ۱۴۰۰

استقلال مددی هواداران

دیدارنیوز - احمد مددی مدیرعامل استقلال که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا مدتی در بیمارستان بستری شد و طی یک هفته گذشته به باشگاه نیز نرفته بود، امروز در محل کارش حضور یافت.

مددی روز گذشته تست منفی کرونای خود را دریافت کرد و به طور نسبی سلامتی اش را به دست آورد. از این رو مدیرعامل استقلال امروز به باشگاه رفت و امور جاری را در دست گرفت.

غیبت مددی در باشگاه استقلال نارضایتی اعضای این تیم و به ویژه فرهاد مجیدی را در پی داشت و حالا با بازگشت مدیرعامل به محل کارش این انتظار می‌رود که او به شرایط مالی آبی‌ها رسیدگی کند و شرایط را قبل از بازی با الهلال تغییر بدهد.

در عین حال با توجه خبر بالا، تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال با حضور در مقابل ساختمان وزارت ورزش نسبت به وضعیت تیم خود ابراز نگرانی کرده و خواستار رسیدگی امیر سجادی به امور این باشگاه شدند.

این تعداد از طرفداران آبی‌دوست با شعارهای خود خواستار حمایت وزارت ورزش و جوانان از باشگاه استقلال شده و با شعار علیه مدیرعامل این باشگاه، از سجادی خواستند تا مددی را از کار برکنار کند. آنها همچنین علیه ملکیان رئیس هیات مدیره باشگاه هم شعار سردادند.

برای چندمین بار طی یک سال اخیر است که هواداران استقلال در اعتراض به وضعیت باشگاه خود مقابل ساختمان وزارت ورزش و جوانان، مجلس شورای اسلامی و ساختمان باشگاه استقلال تجمع کرده‌اند.

منبع: شفقنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی